Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Bij vrouwen zie je toch meestal ook niet dat ze het geverfd hebben, tenzij je 't weet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit staat er allemaal veel heftiger dan dat ik het bedoel, trouwens, want het kan me niet zoveel schelen hoe andere mensen erbijlopen. Het is meer zoiets als 'ik vind crocs niet mooi, maar als iemand anders erop wil lopen, dan moet hij (m/v) vooral zijn ding doen'. Dus TS, als jij graag je haar wil verven, probeer het uit. Misschien vind je het geweldig en dan is het leuk dat je een nieuwe manier hebt om je leven nog leuker te maken, en misschien vind je het helemaal niks, nouja, dan ben je daar ook weer achter. Je haar is een vrij veilig ding om mee te experimenteren. ![]() |
![]() |
|
Mijn hoofdvraag is toch wel, wat kan jou het schelen wat anderen over je zeggen? Omdat iemand het homo vindt om je haar te verven, is dat zo? Is hij god? Nee. Opflikkeren. Lekker doen wat je wil en je niks aantrekken van anderen, want jij bent degene die met jou moet leven en zij niet.
|
![]() |
Het ging hier al over wenkbrauwen die soms veraden dat iemand zijn haar gekleurd heeft. Tips :
- zorg voor korte wenkbrauwen (ja, wenkbrauwen kan je ook knippen) - omdat wenkbrauwen best wel bij veel mensen een beetje een ander kleur dan 't haar hebben, is 't niet erg als je je haar kleurt in een iets donkerdere of lichtere tint dan je natuurlijke kleur - als je echt wil, kan je ook wenkbrauwen kleuren. Maar dat is een heel gedoe, en de meeste producten duiden aan dat ze 't afraden. Dat heeft niets mee te maken dat 't niet zou werken of zo, maar wel dat ze willen vermijden dat je 't kleurproduct in je ogen krijgt. |
![]() |
|
Het kan wel hoor, het blijft alleen wat minder lang zitten. Ik heb mijn haar een week of 2 geleden geverfd en mijn wenkbrauwen zijn weer terug naar de originele kleur.
Tip van iemand die het altijd doet: Doe een klein beetje op een tandenborstel (als je er eentje koopt, koop dan een kinderborstel, die zijn kleiner en hebben fijnere haartjes) en ga met die tandenborsten lichtjes over je wenkbrauwen heen. Niet als een mongool tegen de haren in gaan, want dan trekt het in je huid en met nagellakremover door je wenkbrauwen gaan om dat weer weg te krijgen, is niet grappig. En inderdaad, pas op voor je ogen, doe een klein beetje verf op de borstel (tik hem desnoods nog even af om teveel verf te voorkomen). Overigens, voor je begint, smeer je hoofd (bij je haarlijn) even in met vaseline/een andere vette creme. Dit voorkomt dat de verf op je huid vlekt. Vergeet je nek en achterkant van je oren niet. Mocht je toch hebben gevlekt, haal dat dan weg met een watje met een beetje nagellakremover. Zorg wel dat je daarna de huid insmeert met een creme, want nagellakremover is nogal agressief. Pas hiermee ook op met de ogen (als je vlakbij je oog een vlekje hebt, hou je oog dan in godsnaam dicht).
|
Ik heb mijn haar al vaker een tintje donkerder geverft (koperblond) met een licht rode gloed, en kan mij dan ook niet schelen wat anderen denken of vinden. Intussen groeit mijn haar gestaag door.
Bij opmerkingen zeg ik altijd hardop...Wen er maar aan!!
||
Citaat:
Het werkt alleen anders met superfelle, onnatuurlijke kleuren (van manicpanic of stargazer bijvoorbeeld). Dat trekt echt meteen in je huid. ![]()
|
![]() |
Doe als je het leuk vindt.
Ben je blank en heb je blauwe ogen met blond haar, verf dan je haar bruin (chicks dig it)/donkerbruin (chicks dig it also)/zwart (mystery guy with bright eyes). DOE HET! Maar doe bruin for real, je lijkt zo een genetisch wonder (donker haar met lichte ogen). ALS JE BRUINE OGEN HEBT, VERF JE HAAR NIET, JE BENT EEN GENETISCH WONDER. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
doen gewoon wat JIJ leuk vind en ga niet dingen doen die jij niet leuk vind als je je haar wilt verven moet je dat gewoon doen hoor heb ik ook gedaan lekker rood leuk toch al je het donkerder wilt doen doe gewoon als je een bleeken huid hebt verv het dan vooral niet zwart want dan lijkt je gezicht nog lichter maar doe vooral wat jij wilt. xxx
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ben kapper geweest, en ik kreeg ook de klanten binnen die geen homo waren. Je moet het gewoon doen! probeer eens een spoeling. Telkens als je wast zal de kleur lichter worden en lateraf verdwijnen het is niet heel schadelijk voor je haar. En als je er tevreden mee bent kan je het de volgende keer met echt verf verven ^^.
|
![]() |
|
![]() |
jongen doe gwn wat je zelf wilt ik bedoel ik wil mijn haar ook verven en dan zeggen mensen nee doe niet dat is gay (dat ben ik niet bideway en ik heb er ook niks tegen) maar dan zeg ik oh my god shut the f*ck up dat is het niet en trouwens haar verven is soms gewoon heel mooi dus doen zou ik zeggen
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |