Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2015, 20:44
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Hallo. Ik ben 18 jaar en volg een ICT opleiding niveau 3. Ik zit in me eerste jaar. Nu is mijn vraag of er bijbaantjes zijn in de ICT. Overal waar ik gezocht heb moet je minimaal zoveel jaar ervaring hebben. Dus weet iemand of er bedrijven zijn die ook zonder ervaring jongeren aannemen in de buurt van alkmaar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2015, 21:10
Verwijderd
Even realistisch; Er is een gigantisch overschot aan MBO ICT'ers én ze zijn niet prettig om mee te werken (grote bek, komen vaak te laat, ongeïnteresseerd, volgen instructies consequent niet tot de letter op, weten het godverdomme altijd beter), helemaal op niveau 3. En ja ik moet met 50 van die Tokkies werken op dagelijkse basis door het hele land en heb nog een enorme massa meer aan stageslopers van dat soort gehad. Je wordt er niet blij van.

Wil je het echt? Onderscheid jezelf! Wees toeschietelijk, vriendelijk, on-Nederlands vooral. Biedt aan om gratis ergens te komen werken of tegen een vaste lage vergoeding. Het is het waard.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2015, 21:47
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Nou ik ben dan niet een van "die" mensen. Ik leer graag, vind het heel interessant en luister goed. Ik wil graag nieuwe dingen leren en ben ook vaak buiten school om bezig om nieuwe dingen te leren. En om nou voor niks te werken in de weinig vrije tijd die ik heb wil ik ook niet. Ik heb het geld hard nodig om mijn school te betalen en wil het liefst in de ICT iets doen omdat mij dat heel erg interesseert en aantrekt. Ik heb vaker baantjes gehad maar die hou ik nooit lang vol omdat ik het gewoon niet leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 08:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
"Ik wil graag werk doen dat ik heel leuk vind en er heel veel voor betaald krijgen. Als jullie me aannemen is de kans groot dat ik zo weer weg ben! "
Goeie reclame voor jezelf!
Iedereen wil leuk goed betaald werk. Dat is in het begin gewoon niet altijd.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 11:52
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
"Ik wil graag werk doen dat ik heel leuk vind en er heel veel voor betaald krijgen. Als jullie me aannemen is de kans groot dat ik zo weer weg ben! "
Goeie reclame voor jezelf!
Iedereen wil leuk goed betaald werk. Dat is in het begin gewoon niet altijd.
Ik heb nergens gezecht dat ik veel geld wil verdienen. Ik zeg dat ik bijna geen vrije tijd heb en mijn school moet betalen. Als ik iets leuk vind dan ga ik er ook voor. Daarom wil ik iets in de ICT doen. Ik heb vaker bijbaantjes gehad als vakkenvuller maar ik vind het heel moeilijk om dat vol te houden omdat ook het gewoonweg niet leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 12:35
Axel11
Axel11 is offline
Ga langs alle uitzendbureaus in Alkmaar en vraag daar of zij iets hebben voor jou op het gebied van ICT.

Vind je zo ook niks, ga er dan maar vanuit dat het er niet is.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 13:49
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Ga langs alle uitzendbureaus in Alkmaar en vraag daar of zij iets hebben voor jou op het gebied van ICT.

Oke bedankt voor de tip zal ik doen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2015, 00:46
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:

Bedankt voor deze reactie. Ik heb nu een bijbaantje voor op de zaterdag bij de mycom via het uitzendbureau. Dus heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2015, 10:15
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Bedankt voor deze reactie. Ik heb nu een bijbaantje voor op de zaterdag bij de mycom via het uitzendbureau. Dus heel erg bedankt!
Super! Graag gedaan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten