Hallo mede- scholieren,
ik zit in mijn laatste jaar van mijn MBO- niveau 4 opleiding. Ik doe een Horeca Ondernemer Management opleiding en moet vanaf februari mijn eindstage lopen van 15 weken lang.
Op dit moment ben ik druk op zoek naar een mogelijke stageplek en heb ik dus ook wat advies nodig! Ik woon zelf in Hoogeveen, maar wil absoluut niet in mijn eigen omgeving stage gaan lopen. Niet omdat Hoogeveen niet leuk is, maar als je ver van je eigen omgeving gaat leer je er ook nog eens wat meer van.
Mijn vorige stage liep ik op Texel, 10 weken lang. En dat was 1 groot feest. We verbleven in 1 grote woonkamer met allemaal andere jongeren. Het was hard werken, slecht slapen, heel veel feest vieren, allemaal leeftijdsgenoten etc. Kortom, afgelopen zomer was een super leuke zomer waarin gigantisch veel gefeest werd met leeftijdsgenoten, waar het grotendeels áltijd mooi weer was, waarin we laat in de nacht naar het strand gingen met een groep, maar waar natuurlijk ook hard gewerkt werd.
Simpele vraag aan jullie, wie heeft ook zoiets leuks meegemaakt ooit op een stageplek? Of op een plek waar je tijdelijk hebt gewerkt? Een plek met jongeren, maar waar je ook hard moet werken?
Ik ben benieuwd!