Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2015, 21:38
crest
crest is offline
ik heb moeite met klaarkomen als ik masturbeer. eerst gaat het goed en wordt ik erg geil,maar als ik moet klaarkomen val ik opeens terug.l.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2015, 21:40
Elin3
Elin3 is offline
Je "moet" van helemaal niets of niemand klaarkomen, hè? Masturberen kan ook heel fijn zijn zonder orgasme. Probeer niet te veel te focussen op het klaarkomen, maar probeer te genieten van het hele proces.
Oud 08-12-2015, 21:52
crest
crest is offline
ja dat is zo en daar geniet ik ook van, maar ik ben bang dat er iets mis is met mijn orgasme. mijn "" blijft ook droog en daardoor schuurt het ook als ik langer doorga
Met citaat reageren
Oud 08-12-2015, 21:55
Elin3
Elin3 is offline
Neem je wel eerst een beetje de tijd om je lichaam te verkennen, te strelen (niet alleen tussen je benen, maar gewoon overal - ga op ontdekkingstocht!), aan geile dingen te denken? Wanneer je bijvoorbeeld direct op je clit gaat wrijven en verder weinig doet is het zo niet raar dat je niet nat genoeg wordt.
Oud 08-12-2015, 22:18
crest
crest is offline
nee, ik ben geil genoeg en in het begin ook nat genoeg. en ik doe genoeg met mijn lichaam. ik heb mezelf eens een volledige zelfmassage gegeven, van tepels tot in mijn anus (ik ben me bewust dat dat een beetje gek klinkt) ik wil wel een vibrator gebruiken (die ik wel bij deze massage heb gebruikt), maar ben een beetje bang dat ik mijzelf. dan ontmaagdt dat wil ik niet voor mijn vriend later. ik denk erover om een chinese massage "met happy ending" te doen, maar ben bang dat ik dan ook te droog blijf. kan iemand mij ervaringen geven over deze therapie?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2015, 22:20
Elin3
Elin3 is offline
Vingers of spullen in je vagina is net zo echt "ontmaagden" als jij dat zelf vind. De één vindt dat dat al telt, de ander vindt dat het pat telt wanneer iemand met zijn/ haar tong of zijn penis in jouw vagina is geweest.
Oud 08-12-2015, 22:50
crest
crest is offline
ik had een vriendje die mij vingerde. ik heb dat iet als ontmaagding ervaren. volgens mij kwam er toen wel veel geil in mijn kut,maar omdat hij op mij klaarkwam weet ik het niet zeker. ik denk wel vaak aan hem als ik mijzelf vinger.
ik ga morgen op zoek naar een masseur en kijk of ik daar lekker klaar kan komen. dan zal er wel niks aan de hand zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2015, 23:15
crest
crest is offline
heeft iemand ervaring met zo; n masseur? zal ik een man een een vrouw zoeken? een man kan natuurlijk echt penetreren als het moet, maar een vrouw lijkt mij sensueler. laat zo; n masseur/ masseuse zichzelf ook klaarmaken als het klikt? en hoe zit het met het natmaken? (met een man is dat natuurlijk geen probleem, maar hoe doet een vrouw dat (met eigen geil of kunst glijmiddel) ik zie er wel naar uit en vind het erg spannend
Met citaat reageren
Oud 08-12-2015, 23:21
Elin3
Elin3 is offline
Je wil geen vibrator gebruiken uit angst voor ontmaagding door iemand/ iets anders dan je (toekomstige) vriend, maar je zou penetratie door een masseur wel prima vinden?
Oud 08-12-2015, 23:53
crest
crest is offline
als het moet....... JA
Dat komt misschien omdat ik nu ook erg geil (en nat) ben. in dit forum er met jou over praten windt mij best wel op. ik doe nu mijn kut, en mijn borsten zoals jij zei ik denk nu niet aan mijn ex maar geil eigenlijk een beetje op ... zoals ik je me voorstel (in fantasie kan alles) Ik doe voor de massage toch een vrouw. zij kan mij nat likken en haar kutgeil overdragen bij het vingeren. (zou ik stiekum lesbies zijn of bi) ik zie er naar uit deze ervaring . tot nu toe ben ik nog nat
ik hoop dat dit voor altijd blijft. morgen ga ik zonder slipje op stap. wie mij in de bus wil vingeren is welkom. ik zal je laten weten of je gesprekje mij voor nu geholpen heeft (als ik nat klaarkom dus)
Met citaat reageren
Oud 09-12-2015, 12:21
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
ik hoop dat dit voor altijd blijft. morgen ga ik zonder slipje op stap. wie mij in de bus wil vingeren is welkom. ik zal je laten weten of je gesprekje mij voor nu geholpen heeft (als ik nat klaarkom dus)

heel geloofwaardig allemaal.
Oud 10-12-2015, 23:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat wil je nou eigenlijk van ons horen, TS?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten