![]() |
|
Kijk ik wil je niet bang maken natuurlijk, maar heel mijn twitter stond vol met een meisje van 13 die lag te neuken.
Ze lag te neuken en toen kwamen er allemaal gasten binnen die gingen filmen. Dat was dus afgesproken. Ik zou er mee oppassen als ik jou was en gewoon lekker niet doen.
|
![]() |
Ga fucking roken ofzo ipv sletje zijn op internet. Je bent gewaarschuwd, ik wed dat je zelfmoordneigingen zal krijgen als ze foto's van je gaan verspreiden! Stop ermee, klaar. Als je stout wil doen, ga dan roken... Niemand kan je pijn doen met roken, met naakt foto's verspreiden van jou wel
|
![]() |
|
Ik ben 14 en eerlijk ik geloof er geen moer van ik verwijt jou niets maar geloofwaardig is het echt niet dat iemand van 13 zo typt ^^
En sex met minderjarigen is verboden , Ik ben 14 en als ik rond zie op het forum dan vraag ik mij af of ik normaal ben Pijpen Beffen ...Er zijn dingen dat ik gelezen heb waar ik nooit heb over gehoord Of ik ben abnormaal of deze wereld is gewoon om zeep Of er zijn veel mensen die liegen en groot willen doen, Maar als daadwerkelijk alles zo is wat iedereen typt dan ben ik abnormaal , Toen ik 13 was dacht ik niet eens aan sex en dat is maar een jaartje geleden en nu intresseerd mij dat nog niet. Het lijkt mij weer zo iemand die een verhaal op zet om daar op te kunnen geilen wat vaak gebeurd en ik erger mij daar enorm aan En als je nu de waarheid moest spreken dan vind ik dat je ouders een beetje toezicht moeten houden Mijn mening hierover Ik kan niet aan nemen dat een echt meisje van 13 dit verhaal neerzet sorrie Ik durf bijna te zeggen weer een faker |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat je leest dat sommige 13 jarigen al seks hebben (wat absoluut gebeurt), betekent niet dat dat normaal is, en dat betekent al helemaal niet dat jij zelf abnormaal bent ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar 'normaal' vind ik het vooral om seks te hebben als je daar zelf klaar voor bent, met iemand waar je het echt graag mee wil. (en dat is dus ook niet wat topicstarter aan het doen is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sex/verkrachting? SD.creatief | 30 | 13-05-2016 15:15 | |
Seksualiteit |
Vriendin op veel amateur sex sites :( :( aardappeljongen | 16 | 06-07-2015 11:26 | |
Liefde & Relatie |
Vies van m'n vriend... *~*SaN*~* | 186 | 16-07-2005 12:56 | |
Seksualiteit |
meiden, nu even eerlijk.. Kleine Tulp | 79 | 21-05-2003 11:03 | |
Seksualiteit |
Geen zin in sex KiMZz | 77 | 16-05-2003 00:10 | |
Seksualiteit |
Te veel sex? pluizeb33stje | 16 | 04-08-2002 20:57 |