Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2016, 21:52
Verwijderd
In de zomervakantie is het uitgegaan met mijn vriendin ik was er kapot van, maar omdat ik aandacht van d'r wilde maakte ik de grote fout om te liegen over dingen zoals dat ik naar een land ben geweest waar ik eigenlijk helemaal niet ben geweest en maar van zulke onzin in de hoop dat ze me weer leuk zou gaan vinden. Dit heb ik ook gedaan tegen een paar vrienden. Maar hou vertel ik op een normale manier dat niet alles waar was en dat ik grote fouten heb gemaakt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2016, 21:58
ikxxx
ikxxx is offline
Zeg tegen je vrienden bvb ik ben eigenlijk ni echt eerlijk geweest, ik heb gezegd da ik vanalles heb gedaan terwijl da da eigenlijk ni zo is ma ik heb da gedaan zoda mn ex mss mij trg leuk zou vinde ( of iets in die aard) probeer heel eerlijk te zijn en als je je schuldbewust opstelt denk ik dat ze er wel begrip voor zouden hebben, of vertel het ieder apart, samen durven je vrienden misschien stoerder over te komen, het is maar hoe je het zelf aanvoelt
Oud 21-01-2016, 07:17
Verwijderd
Het ligt er een beetje aan hoe bont je het hebt gemaakt, maar mensen zijn in het algemeen veel minder geïnteresseerd in je dan je denkt. Als je bijvoorbeeld alleen hebt gezegd "oh ik ben in de Oekraïne geweest" en het onderwerp komt stomtoevallig nu op de Oekraïne of op verre landen of whatever, dan kun je zeggen "trouwens ik ben helemaal nooit in de Oekraïne geweest dat was een stom geintje" en waarschijnlijk boeit het werkelijk helemaal niemand een sikkepit.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2016, 18:55
lissaatje
lissaatje is offline
Mij is het zelfde gebeurt! Jammer genoeg is het niet zo goed afgelopen bij mij :-(
Een tip ik zou het persoonlijk doen en niet via Whats app of SMS etc. want dan kun je het niet echt goed uitleggen en er kunnen misverstanden ontstaan en ik denk dat je dat niet wilt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten