Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2016, 00:47
Ibzoon
Ibzoon is offline
Hallo jongens en meisjes,

Laat ik me eerst ff voorstellen
Ik ben een jongen van 17 jaar sterk gebouwd voor mijn leeftijd ben zeer druk hou van feesten in natuurlijke omgeving in kunstmatige omgeving heb ik veel tijd nodig om aaan te passen en coomtacten te verleggen ik volg pyschologie op, mijn thuis situatie met ouders is ni al te goed want mijn vader heeft zelf veel pyscholigsche problemen mijn vraag luid niet op dit maar ik denk dat het ermee te maken heeft mijn vraag is waarom herinner ik mij niks na een gevecht van dat gevecht? Ik heb zelf altijd een vechtpartij tijdens een feestje en kom altijd in de problemen met de politie en of security daar meestal is de oorzaak door jongens die aan mijn vriendin komen/vriendengroep/mensen die mij uitlokken (iedereen heeft al zo wat schrik van mij en maken afstand van mijm vriendin omdat ze weten wie dat het haar vriendje is) ik vindd dit echt niet leuk want normaal ben ik een hele leuke jongen maaar de vooroordelen maken het natuurlijk slecht maar dus ik zal 1 van mijn laatste vecht partijen uitleggen:
Ik was aan het carnavallen met mijn vrienden geen problemen zeer leuk avond leuke sfeer totdat ik werd geroepen dat ze mijn vrienden aan het duwen en bier over hun zaten te kappen in het eerste zicht dacht ik dat het racisten waren want mijn vrienden van die problemen hadden waren getint en de problemen zoekers waren nederlanders ik kwam erbij en al snel van bekvechten kwam het over tot vuisten ik kreeg eerste instanntie een slag van achter mijn hoofd want 1 van de tegenpartij kwam langs achter toeslaan ik ging er meteen achter aan ik werd toen teruggetrokken en nader hand niet zo kort later kwam er een body builder erbij springen hij scheurde zijn T-shirt en ik zag hem niet meer ik kreeg een klap van mijn zij zonder dat ik nog ff keek rende ik erop af want ik was woedend en sprong op de kerel en greep bij zijn nek en sloeeg een paar x en toen lach ik op hem vuisten im zijn gezicht te geven en ja... Derna? Was ik poeff recht opstaand nix wetend? Rond aant kijken waar mijn vrienden waren? En ik rende meteen naar buiten politie greep mij vast en nam mij mee tot de busje en begon mij te ondervragen ik was nog ssteedss woedend ik was zo pist dat ik zelfs de politie wouw vast pakken ik zat te springen de politie waarschuwde mij paar keer en mijn vrienden die ik toch ook nog vond bij de politie probeerden mij te kalmeren na dat ik wat was gekalmeerd kregen zij en wij een kans om nogg nr binnen te gaan en lekkee leuk te carnavallen binnen kwamen de jongens waarmee wij ruzie hadden ons,een hand geven en het goed maken.
De dag erna toen ik wakker werd keek ik op mijn telefoon:"je bent een gek als je vecht"
"Bodybuilder knock out geslagen kapot lachen"
"Heldddd"
"Strijderr",...
Zo ging dat maar door mijn vriendin was woedend op mij omdat ze het niet leuk vind voor wat ik doe bijna elke feest ik vind het zelf ook niet leuk maar mijn vriendin legde alles uit:"op het moment dat ik die kerel opsrong en hem vloerde op de grond heb ik heel lang op de kop zitten te slagen de bodybuilder was al knock out geslagen er kwwamen 5man van de security mij los rukken en mijn vriendin was bllijkbaar heel de tijd achter mij aan het vragen of heet ging met mij toen ik zocht nr mijn vrienden terwijl ik mijn vriendin begin en eind van het feest nog herinner dat ik haar had gezien en dat op dat moment zelf toen ik nog aan het vechten was dat mijn vrienden zelf ook aan het vechten waren en dat hun naar buiten waren vervoerd. En volgenss velen anderen heb ik gehoord dat ik naar het man keek alsof ik hem precies dood wouw hebben en ik weet van mezelf dat als ik in een vechtpartij zit dat er een duivel in mij zit en na een veechtpartij mijn handen trillen en duizelig voel en mijn haart klopt alls een gek
Ik heb al opgezocht via het internet voor oplossingen maar helaas niks en ik wil hier echt niet mee naar een dokter ik wil later zelf pyscholoog worden en ik ben baang dat dit gevolgen zou hebben met mijn toekomst dus hebben jullie een antwoord op mijn vraag? Wat dit is?
Ik zou het graag willen horen en wat ik er aan zou kunnen doem eventueel

MVG ibson
Met citaat reageren
Oud 15-02-2016, 07:47
Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je wat hoofdletters en punten gebruiken in je verhaal. Dit leest namelijk erg moeilijk!
Oud 15-02-2016, 08:12
Pluis
Pluis is offline
Je kunt je wel heel veel details herinneren voor iemand die beweert er niks meer van te weten. De stukjes die je wel zegt te missen zijn niet zo vreemd: als je witheet bent van woede, dan ontstaat er tunnelvisie. Je bent zo druk bezig met wat er recht voor je neus gebeurt, dat je geen aandacht hebt voor je omgeving. Dat kan zo extreem zijn dat je zelfs niet meer door hebt wie je nou eigenlijk aan het slaan bent.

Ik zou er maar mee stoppen, dat vechten. Je kunt er een strafblad aan overhouden, en het is nogal lastig studeren als je in de gevangenis zit. En als ik je zo hoor, maak je de situatie voor de vrienden die je wilt beschermen ook niet beter met je geknok.
Oud 16-02-2016, 13:28
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Je komt over als een kinderachtig ventje. Ten eerste hoef je niet de hele tijd je vriendin in de gaten te houden. Neem aan dat ze geen mongool is die niet zelfstandig kan functioneren zonder jou....Als jij het vervelend vindt dat ze met andere mannen praat, ga je haar dan op een dag opsluiten ofzo? Want ze zal altijd met anderen in aanraking komen. Het heeft ook niks met haar te maken, maar met jouw onzekerheid. Laat haar er dan ook buiten.
Verder heb je het over problemen met op ieder feest waar je komt. Hangt waarschijnlijk ook met alcohol samen is mijn gok?
Als die agressie los staat van alcohol dan heb je dringend hulp nodig om te leren jezelf in de hand te houden voor je nog eens iemand (per ongeluk) vermoordt. Als het wel aan de alcohol ligt dan zou ik voortaan een colaatje nemen, want dan kan je er niet tegen.

Heel gek idee misschien, maar je kan natuurlijk ook gewoon een weekendje thuisblijven!!!

Verder ben ik het eens met Eline. Schrijf eens een verhaal met wat hoofdletters en punten, dit is waardeloos om te lezen.

Regels voor berichten