Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: Ben jij tevreden met je schoonfamilie?
Ja, en mijn schoonfamilie is leuker/beter dan mijn eigen familie. 0 0%
Ongeveer vergelijkbaar met mijn (on)tevredenheid over mijn eigen familie. 8 47.06%
Nee, en mijn schoonfamilie is erger dan mijn eigen familie. 0 0%
Nee, mijn schoonfamilie is leuker/beter dan mijn eigen familie, maar nog steeds mwoah. 0 0%
Ja, mijn schoonfamilie is minder leuk dan mijn eigen familie, maar nog steeds leuk! 3 17.65%
Ik heb geen schoonfamilie. 6 35.29%
Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2016, 13:49
Axel11
Axel11 is offline
Klikkerdeklik!

Laatst gewijzigd op 08-01-2016 om 13:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2016, 14:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ongeveer hetzelfde! Ik krijg meer dingen en meer aandacht van mijn schoonfamilie, maar ze hebben dan ook meer tijd en geld dan mijn echte familie. En natuurlijk hebben mijn ouders ongeveer even fantastische kinderen als mijn schoonouders dus ze zijn allebei goede ouderparen in the end.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2016, 15:04
ecnelis
ecnelis is offline
Ik heb geen schoonfamilie meer maar ik ga nog steeds best regelmatig bij mijn nietmeerschoonfamilie langs. Ontzettend lieve mensen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2016, 15:05
df
df is offline
Ik vind ze leuk, maar nogal onzinnig om ze te vergelijken met m'n eigen familie.
Oud 08-01-2016, 15:36
Verwijderd
Ze zijn wel lief, ik ken ze inmiddels ook goed genoeg om de meeste van hun eigenaardigheden te kennen die hebben mijn eigen familieleden uiteraard ook, maar dan weer van heel andere soort. Ik vind wel dat ze sommige dingen af en toe echt niet handig aanpakken af en toe. Mijn familie is wat praktischer af en toe, de familie van mijn vriend wat sfeervoller misschien. Ik ben wel echt verliefd op de mooie oude boerderij van ze, maar die staat in de verkoop
Met citaat reageren
Oud 08-01-2016, 16:05
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja, ik zie ze nauwelijks.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2016, 16:08
Durian
Durian is offline
Ik heb geen schoonfamilie.
Oud 08-01-2016, 16:33
Verwijderd
Niet echt, nee.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2016, 18:34
Mr Soija
Mr Soija is offline
Goed overweg met schoonfamilie. De een is niet beter dan de andere, maar er is wel verschil. Eigen familie bezorgt veel stress.
Oud 08-01-2016, 18:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, ze zijn leuk!
Oud 09-01-2016, 08:08
Elin3
Elin3 is offline
Mijn schoongrootouders zijn wel hele lieve mensen, schoonbroertje ook als hij niet zo hard pubert. Voor de rest heb ik geen geweldige klik met de schoonfamilie. In mijn eigen familie kan ik het het beste vinden met achterneefjes en nichtjes, de ooms, tantes, nichten en neven van mijn vader en de nichtjes van mijn moeder.
Oud 09-01-2016, 10:41
Verwijderd
Prima mensen, maar ze hebben ook een neiging tot zeuren en hun mening te verkondigen als feit en gebod. Dus we drinken koffie bij ze, kletsen over koetjes en kalfjes, en that's it.

Mijn familie is een stuk opener en respectvoller. Daar kunnen we prima mee op vakantie bv. Met mijn schoonfamilie zou ik dat écht nooit willen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2016, 11:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wij kunnen juist beter met mijn schoonfamilie op vakantie dan met mijn familie. Zijn familie is veel makkelijker. Ze zijn ook veel minder preuts qua naaktheid enzo dan mijn familie, ze breken rustig de deur open als je staat te douchen zodat ze kunnen schijten. Qua seks en praten over seks is mijn familie dan weer makkelijker. Ik heb geen familieleden met wie ik niet over seks zou praten terwijl ik waar mijn schoonmoeder bij is niet zomaar het woord 'neuken' in de mond zou nemen.

Zijn familie heeft een soort heel goed bevriende familie waar ze vaak feestdagen mee vieren en die ook allemaal meegaan op vakanties. Dat zijn ook wel schatjes, al was het in het begin ongemakkelijk omdat de kinderen van beide families elkaar allemaal hebben afgewerkt
En mijn vriendjes zusje is ook echt een schatje en zij en haar beste vriendin hebben mij ook al helemaal in hun kliekje opgenomen als vriendin/zusje/persoonlijke kapster/praatpaal.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2016, 13:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn schoonfamilie is lief en met het gezin van mijn vriend gaan we elk jaar op skivakantie en dat is prima. Na jaren ken ik de issues en die accepteer ik. Na een week mis ik vooral mijn eigen ritme maar dat zou ik met iedereen hebben na een week. Mijn schoonfamilie voelt gewoon heel fijn en vertrouwd, ook de opa en oma en ooms en tantes van mijn vriend. Mijn eigen familie zie ik minder vaak en vooral met mijn moeder is het allemaal wat ingewikkeld maar ze bedoelen het allemaal goed.
Reageren

Regels voor berichten