Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2016, 18:18
Nutella
Nutella is offline
Hoi allemaal!

Wanneer ik een voettekst plaats en daarna via invoegen een paginanummer erbij zet verdwijnt de voettekst. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe je beide krijgt? Daarnaast heb ik nog een vraagje over hoe je de paginanummering kunt laten beginnen bij de 2e pagina van het document.

Groetjesss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2016, 18:27
Tochjo
Tochjo is offline
De eenvoudigste oplossing voor het eerste probleem lijkt mij om eerst het paginanummer in te voegen en daarna de voettekst eromheen te plaatsen. Om de paginanummering op de tweede pagina te laten beginnen, voeg je eerst paginanummering toe, dubbelklik je daarna op de voettekst met het paginanummer en kies je op de tab Ontwerpen voor 'Eerste pagina afwijkend'.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2016, 18:43
Nutella
Nutella is offline
Citaat:
De eenvoudigste oplossing voor het eerste probleem lijkt mij om eerst het paginanummer in te voegen en daarna de voettekst eromheen te plaatsen. Om de paginanummering op de tweede pagina te laten beginnen, voeg je eerst paginanummering toe, dubbelklik je daarna op de voettekst met het paginanummer en kies je op de tab Ontwerpen voor 'Eerste pagina afwijkend'.
Bedankt voor je reactie. De eerste oplossing heeft inderdaad geholpen. Wanneer ik echter 'eerste pagina afwijkend' selecteer wordt de tweede pagina ook als pagina 2 aangeduid, weet je misschien hoe ik dit naar pagina 1 kan veranderen zonder de beginwaarde op 0 te zetten?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2016, 18:54
Tochjo
Tochjo is offline
Je kunt het document in secties opdelen en bij de nieuwe sectie opnieuw beginnen met nummeren. Zie deze pagina. Volg de instructies op die pagina; plaats daarbij het sectie-einde aan het eind van de eerste pagina.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2016, 20:08
Nutella
Nutella is offline
Citaat:
Je kunt het document in secties opdelen en bij de nieuwe sectie opnieuw beginnen met nummeren. Zie deze pagina. Volg de instructies op die pagina; plaats daarbij het sectie-einde aan het eind van de eerste pagina.
Deze pagina vind ik persoonlijk een beetje onduidelijk, maar door jouw reactie wist ik waar ik naar op zoek was, namelijk secties, en nu is het me wel gelukt. Heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten