Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Leuk topic, maar door de onthulling van Tigerly heb ik niet het idee dat ik nog iets kan zeggen dat boeiend is
![]() Maar goed, uit de categorie lichamelijk: de hele linkerkant van mijn gezicht heeft in puin gelegen, meerdere botbreuken, daarbij zaten veel zenuwen bekneld. De chirurg heeft de zenuwen één voor één los geprobeerd te pulken in de hoop dat ze het zouden overleven maar zonder succes. Er zit nog maar weinig gevoel in de linkerkant van mijn gezicht; het enige wat ik af en toe voel is alsof mijn gezicht "aan het slapen" is zoals je been of arm kan slapen. Dat voel ik bij scheren bijvoorbeeld. Als ik me snij met scheren dan zie ik dat aan het bloed, ik voel het niet. Andere gevolgen: Ik val doorgaans alleen in slaap als ik op de rechterkant van mijn gezicht lig. Ik kan met links niet zo goed meer kauwen en als ik iets taais moet eten moet ik dat altijd naar de rechterkant van mijn mond verplaatsen. Het voelt permanent aan alsof er druk op de kiezen linksboven staat, maar de tandarts kan niets vinden. Wel waarschuwde ze me dat bij mensen bij wie gebeurd is wat mij gebeurd is, vaak nog na een jaar of zes opeens uit het niets tanden afsterven/uitvallen. Mijn linkeroogkas is niet meer mooi rond/egaal, er zit een hoekje in, een soort schansje van twee millimeter, want de chirurg kreeg het niet perfect op elkaar aangesloten. Als ik het echt wil kunnen ze dit nog rechttrekken, dan moet ik opnieuw onder het mes en zagen ze mijn oogkas op die plek door en trekken er aan tot het weer recht staat. Maar garantie dat het dan wel perfect is heb ik niet. Oh, ik had altijd al kuiltjes in mijn wangen als ik lach. Links heb ik er nu twee. De tweede is waar de camera naar binnen is gegaan om de schade te inspecteren en te helpen bij de operaties. Verder ziet iemand die me niet al jarenlang kende niets aan me. Laatst gewijzigd op 20-01-2016 om 07:45. |
![]() |
||
Citaat:
En ertur ook. Vet heftig. Ik heb ook het idee dat ik een open boek ben. Als je me echt zou kennen. .. zou je weten dat ik een enorme jankerd ben. Of dat ik mijn bovenkaak twee keer gebroken heb. Allebei de keren Door van de fiets te vallen. |
![]() |
|
Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik in het midden van mijn onderlip geen gevoel en een verhard stukje heb omdat ik toen ik 11 was op het ijs was uitgegleden waardoor mijn onderlip in tweeën was gespleten. De huisarts is toen 2½ uur bezig geweest met 6-8 hechtingen om te zorgen dat beide delen weer recht op elkaar kwamen.
|
Raar fysiek dingetje: Ik werd geboren met aan beiden oren aanleg voor groei van een extra oor. Dat heeft gelukkig nooit doorgezet, maar zorgt er wel voor dat ik twee kleine gaatjes boven aan mijn oren heb, waar mijn oor aan mijn hoofd vastzit. De meeste mensen zien het niet en ik vergeet het zelf ook vaak, tot er eens in de zoveel tijd wat vloeistof uit komt
![]()
|
Verwijderd
|
Wel grappig dat iedereen begint over littekens en lichamelijke dingen, dat is toch niet echt iets waar je iemand echt goed door kent?
Maar.. if you really knew me.. Dan zou je weten dat ik eigenlijk maar een heel saai persoon ben die weinig spannende dingen heeft meegemaakt of superbijzondere details of verhalen heeft ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet al wat denk ik
![]() Als je me echt kende, zou je weten dat ik best bang ben dat bepaalde mensen in mijn naaste omgeving zomaar dood zullen gaan ![]() En op een of andere manier heb ik ook altijd het gevoel dat mijn vriend een tragische jonge dood gaat sterven. Als hij een paar uur later thuiskomt dan verwacht of niet reageert dan denk ik best vaak: "Zie je wel, hij is onder een auto gekomen". Terwijl ik weet dat hij zijn telefoon altijd op stil heeft staan en überhaupt vaak laat reageert ![]() Hierop afgaande zijn er wel maar heel weinig mensen die me goed kennen trouwens, dat van mijn vader weten alleen mijn vader en mijn zus ![]() |
![]() |
|
Ik heb een splaakgeblek. Mijn r'en (of is het r's?) lijken nog het meest op iets tussen een l en een w. Op de basisschool heb ik wel een tijdje bij een logopedist gelopen maar die heeft het er niet uit kunnen meppen.
![]()
|
![]() |
|
Ik vind dit een beetje vreemd topic; er worden nu allerlei dingen genoemd die mensen juist niet of nauwelijks zouden kunnen weten, heeft weinig met "echt kennen" te maken
![]()
|
Verwijderd
|
Ik praat tegen beestjes. Tegen alle beestjes - dus ook tegen torren en spinnen en weetikwat. In het dialect. En meestal geef ik ze zelf een naam. Willem of Berty of Shani'qua.En ik heb meegedaan aan The Naked Run op de Zwarte Cross. Ik ben op de basisschool een keer naar de directeur gestapt omdat een van de jongens die mij altijd pestte, onterecht werd beschuldigd van iets wat de jongens uit een hogere groep hadden gedaan. Ik vond die knul niet eens leuk, maar het was onrecht en dat mocht niet
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien is de letterlijke opdracht in de OP Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben het wel een beetje eens met Roelof. Ik had persoonlijk meer gehoopt op ervaringen die jullie leven hebben veranderd, maar dat is misschien juist weer té persoonlijk?!
Verder vind ik alle feitjes hartstikke interessant en ben ik hartstikke verbaast dat jullie zo leuk meedoen ![]() |
![]() |
|
Als je mij zou kennen, zou je weten dat ik altijd eerst honden begroet en dan pas de baasjes. En dan zou je weten dat ik op een kinderboerderij werk en mede daardoor ook altijd tegen alle beesten praat. Ik houd hele gesprekken met de geiten, kippen en ezels. En ik praat ook weleens tegen mijn planten. Je zou weten dat ik een enorme bionerd ben en graag dode beesten uit elkaar peuter.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik heb een heel scala aan bewegings- en geluidstics, hoewel de geluidstics minder zijn sinds ik zangeres ben. Ook ben ik er in de loop van de jaren zo goed in geworden ze te integreren in normaal uitziende activiteiten dat mijn tics bijna niet opvallen. Als kind smeet ik heel hard mijn hoofd in mijn nek, rolde met mijn ogen, maakte gekke sprongen, piepte en bromde, sperde mijn kaak open etc. Nu weet ik sommige tics gelijktijdig voor elkaar te krijgen zodat de spieren wel aanspannen maar het betreffende lichaamsdeel op zijn plaats blijft. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() De kinderarts schijnt dat tegen mijn ouders gezegd te hebben. Ik vond het ook altijd een beetje een raar verhaal, maar als er dan vloeistof/ pus/ spul uitkomt vind ik het wel weer geloofwaardiger dan gewoon een huidplooitje. De gaatjes zien er min of meer uit als piercing-gaatjes, en door de plek valt het eigenlijk sowieso weinig mensen op.
||
Citaat:
![]()
|
Ik had er iets over gelezen en ik ben een ontzettende dromer, dus ik had er over gedroomd, over die situatie die ik omschreef, dat ik felpaarse ogen had (het bestaat namelijk echt) en dat iedereen de hele tijd naar me keek en ook in mijn ogen keek, wat het allemaal heel beangstigend maakte, onbekende mensen die je de hele dag in je ogen kijken. En niemand poste in dit ontzettende Søren-topic, dus ik poste dat en toen dachten jullie ineens allemaal dat het waar was en en en soooooooorrrrryyyyyyy!!!!
![]()
||
Citaat:
Tenminste, die foto is precies hoe het er bij mij uitziet. Is dat ook wat jij bedoelt? Dat het een indicatie van aangeboren nierproblemen kan zijn is nieuw voor me ![]() Maar idd, ik heb ook meerdere keren opmerkingen gehad over wat een rare plek voor een piercing enzo ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|