Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond hem goed
![]() ![]() En ik heb me wel doodgeergerd aan bioscoop-publiek, waarom gaan mensen naar de bioscoop als ze alleen maar willen praten, tussendoor op hun telefoon gaan kijken, ontzettend veel lawaai maken met eten en bierflesjes, de zaal in en uitlopen? Ga dan lekker thuis kijken. Er zaten om te beginnen ook al 2 mensen op onze plek, die wilden graag naast hun vrienden zitten. Ze vroegen nog of wij op hun plek wilden zitten, nog even getwijfeld maar die was echt 5 rijen meer naar voren en we hadden juist gewacht tot we de volgens ons ideale plekken konden reserveren. Dus dan zijn we maar even de zeiksnorren. Sowieso, waarom moet je tijdens de film per se met zijn 6en naast elkaar zitten, als het goed is praat je toch niet, ga dan na de film lekker napraten in een cafe. |
![]() |
|
Ja die verwijzingen, ik heb ze niet eens allemaal gezien, laat staan onthouden.
Gewoon sms'je sturen naar 3669. ![]() Vorige maand twee keer mensen op m'n plaats zien zitten, de ene keer deed ik niet moeilijk, tot ik zelf weer weg moest van die plaats. De tweede keer gold hetzelfde. Ik ging ernaast zitten totdat de rechthebbenden kwamen zitten. Alternatief was rij 7. Nou, ik dacht het dus niet, ga daar lekker zelf zitten. Moet trouwens in het racismetopoc. Het zijn altijd Nederlanders die plaatsen van me inpikken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|