Hey allemaal
Er is wat heel vervelends gebeurt

. alle vrienden die ik ong. had haten mij nu. (niet dat ik zo veel vrienden had, ben namelijk best verlegen als ik iemand niet ken) maar toch vind ik dit erg verschrikkelijk. Mijn vrienden zijn boos op me omdat ze denken dat ik hun geheimen heb doorverteld, aan jan en alleman maar dat is helemaal niet zo. (iemand die me eigenlijk al sinds de brugklas haat heeft gezegd dat ik zijn geheim heb doorverteld). Ik ben nu een tijdje ziek en toen is dit eigenlijk ontstaan, ik baal er erg van want daardoor kon/kan ik niet zeggen/uitleggen dat ik het niet heb gedaan, nu is dit verhaal zijn hele eigen wereldje gaan lijden en nu krijg ik van veel mensen boze berichtjes dat ik niet te vertrouwen ben

. Nu heb ik voor mij dan even wel een goed nieuws , ik ga waarschijnlijk over een paar weken naar een kostschool in het buitenland, maar jammer genoeg is dat nog niet helemaal zeker

. ik wil graag mn (oude) vrienden niet kwijt maar ze haten en negeren me de hele tijd etc. en nu ben ik bang ben ik überhaupt wel nog capabel om ooit nog nieuwe vrienden te maken (ik ben heel erg onzeker

) en ben bang dat ik voor eeuwig alleen ga eindigen zonder vrienden en mijn droomprins.
Weet iemand nu wat ik het beste kan doen? nieuwe vrienden maken/zoeken? zegen dat ik het was, terwijl dat niet zo is? of gewoon blijven zeggen dat ik het niet was??? etc. sorry voor al die duizenden vragen maar ik ben echt radeloos en weet niet wat ik (het) beste kan doen. ik hoor graag van jullie!
kusjes Lissaatje