Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2016, 21:03
lissaatje
lissaatje is offline
Hey allemaal

Er is wat heel vervelends gebeurt. alle vrienden die ik ong. had haten mij nu. (niet dat ik zo veel vrienden had, ben namelijk best verlegen als ik iemand niet ken) maar toch vind ik dit erg verschrikkelijk. Mijn vrienden zijn boos op me omdat ze denken dat ik hun geheimen heb doorverteld, aan jan en alleman maar dat is helemaal niet zo. (iemand die me eigenlijk al sinds de brugklas haat heeft gezegd dat ik zijn geheim heb doorverteld). Ik ben nu een tijdje ziek en toen is dit eigenlijk ontstaan, ik baal er erg van want daardoor kon/kan ik niet zeggen/uitleggen dat ik het niet heb gedaan, nu is dit verhaal zijn hele eigen wereldje gaan lijden en nu krijg ik van veel mensen boze berichtjes dat ik niet te vertrouwen ben . Nu heb ik voor mij dan even wel een goed nieuws , ik ga waarschijnlijk over een paar weken naar een kostschool in het buitenland, maar jammer genoeg is dat nog niet helemaal zeker. ik wil graag mn (oude) vrienden niet kwijt maar ze haten en negeren me de hele tijd etc. en nu ben ik bang ben ik überhaupt wel nog capabel om ooit nog nieuwe vrienden te maken (ik ben heel erg onzeker ) en ben bang dat ik voor eeuwig alleen ga eindigen zonder vrienden en mijn droomprins.

Weet iemand nu wat ik het beste kan doen? nieuwe vrienden maken/zoeken? zegen dat ik het was, terwijl dat niet zo is? of gewoon blijven zeggen dat ik het niet was??? etc. sorry voor al die duizenden vragen maar ik ben echt radeloos en weet niet wat ik (het) beste kan doen. ik hoor graag van jullie!

kusjes Lissaatje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2016, 22:32
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Het is een rotperiode waar je nu in zit, op scholen gaan eenmaal roddels rond. Het waait vanzelf over, de vraag is alleen wanneer het ophoudt. Aan de andere kant, hoe wil zij bewijzen dat jij een geheim heb doorverteld.

Wat je vriendinnen betreft, is beetje teleurstellend dat ze zo erg met de rest van de school mee gaan. Daarom heb ik zo mijn vraagtekens of het wel goede vriendinnen zijn.

Een nieuwe start zou kunnen helpen, maar lost je problemen niet op. Je moet opnieuw beginnen en nieuwe vrienden zien te maken. Maar dat betekent dat je je oude waarsschijnlijk kwijt zou raken.

Bedenk goed wat je zal gaan doen, na elke actie komt een reactie. Dat kan positief of negatief zijn. Maar uiteindelijk sla je hier wel doorheen.

Mij lijkt het beste op de zelfde school te blijven en alles over je heen te laten komen. Nieuwe vriendinnen op de school komen vanzelf wel weer. Wanneer de roddel voorbij is.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2016, 22:45
lissaatje
lissaatje is offline
Citaat:
Het is een rotperiode waar je nu in zit, op scholen gaan eenmaal roddels rond. Het waait vanzelf over, de vraag is alleen wanneer het ophoudt. Aan de andere kant, hoe wil zij bewijzen dat jij een geheim heb doorverteld.

Wat je vriendinnen betreft, is beetje teleurstellend dat ze zo erg met de rest van de school mee gaan. Daarom heb ik zo mijn vraagtekens of het wel goede vriendinnen zijn.

Een nieuwe start zou kunnen helpen, maar lost je problemen niet op. Je moet opnieuw beginnen en nieuwe vrienden zien te maken. Maar dat betekent dat je je oude waarsschijnlijk kwijt zou raken.

Bedenk goed wat je zal gaan doen, na elke actie komt een reactie. Dat kan positief of negatief zijn. Maar uiteindelijk sla je hier wel doorheen.

Mij lijkt het beste op de zelfde school te blijven en alles over je heen te laten komen. Nieuwe vriendinnen op de school komen vanzelf wel weer. Wanneer de roddel voorbij is.

heel erg lief wat je mij schrijft het geeft me moed, en bedankt voor al je tips en raad.
ik ga er even over nadenken wat mij het beste lijkt om te doen!
ik betwijfel ook of het goede vriendinnen zijn maar ik wil ze nog (proberen) een kans te geven.
slaap lekker en nog een keer heel erg bedankt
Met citaat reageren
Oud 02-02-2016, 23:44
bloodyb
bloodyb is offline
Ga eens met een paar van je vriend(in)en praten en probeer ze er van te overtuigen dat jij het echt niet gedaan heb. Als ze het dan nog steeds niet willen geloven valt er verder niet zo veel aan te doen vrees ik.
Reageren

Regels voor berichten