Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2016, 18:58
mr1111
mr1111 is offline
Hey forumleden,

Ik ben een jongen van 16 jaar. Sinds dinsdag ging een meisje me chatten (dus zij wou mij denk ik, maar daarna probeerde i haar te flirten beetje) toen dacht ik hmm laat ik maar even haar nummer vragen. We praten soms ook veel. Maar wanneer ze vragen stelt met wat wou je me ltijd zeggen etc ben ik altijd kort. Soms negeert ze mij en wanneer ik denk dit wordt niks ga ik haar negeren, maar dan begint ze te flirten met haha etc..
Nu is het zo dat ik vroeg om aftespreken maar dit ontwijkt ze, ik heb het 2x gevraagd. Alleen zegt ze steeds nee, is dit omdat ze niet wil of gewoon voor de sier een relatie heeft (internetrelatie, ken er wel in echt op school). Nu wil ik dus vragen wat kan ik doen om haar verliefd te maken op mij? Want wanneer ik niet praat gaat ze wel beetje proberen te opvrolijken. En ze zei ook dat ze van me hield op APP. Dit is ook me eerste keer dat ik zo dichtbij ben , eigenlijk had ik ook verwacht dat we zeer binnenkort zouden zoenen, nog niet afgesproken. Hebben jullie advies of wat ik kan doen tijdens app
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2016, 20:29
Sphaxy
Sphaxy is offline
Ik zou persoonlijk het een beetje onder druk zetten door haar een knoop door te laten hakken, of het een of het ander je kunt het ook serieus aanpakken en zeggen dat je gewoon iets meer wilt dan alleen chatten en dan kijken hoe ze reageert.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2016, 20:32
Elin3
Elin3 is offline
Het beste zou toch zijn om een keer mee af te spreken. Aan een relatie waarbij je alleen chat maar in het echte leven niet samen wil zijn heb je ook niet zo heel veel.
Oud 05-02-2016, 20:36
mr1111
mr1111 is offline
Dankuwel voor snelle posts, dus gewooon onderdrukken en een afspraakje fixen?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2016, 22:07
E2001
E2001 is offline
Ik zou persoonlijke info vragen en verras haar eens
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten