Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2002, 12:15
ettolrahc
ettolrahc is offline
Het begon allemaal 2 jaar geleden er was een heel leuk meisje dat in de vwo klas zat en ik begon al snel een beetje verliefd op haar te worden. Ik wist toen niet hoe je dat moest aanpakken en ik heb helemaal niets gedaan. Behalve dan een beetje staren en dromen over haar. Tot ik een jaar geleden haar toch benaderd heb via MSN we hebben toen wat gechat maar ik schaam me nog steeds de ogen uit mijn kop dat ik het zo gedaan heb. Toen ik haar toen uit vroeg zij ze: ''mischien een andere keer" Ik zag dit als een afwijzing en terecht ook maar het is toch geen antwoord. Sindsdien heb ik haar nooit meer gesproken. En ik had mezelf voorgenomen om haar maar te vergeten. Ik had toen in de zomer vakantie een vriendin maar dat werd niets en toen het schooljaar weer begon wist ik waarom. Ik bleef verliefd op haar. en ben het nu een jaar later nog steeds. Het is moeilijk om iemand te vergeten die je iedere schooldag weer ziet.
Ik haat mezelf nu echt want als ze een vriend heeft of als ik van school ga en haar niet meer zie dan is dat mijn eigen domme schuld. Ik zie het al voor me: Over 10 jaar een school reunie en dan zie je haar en ga je de lucky bastard die haar aan de haak heeft geslagen maar benijden. Ik denk dat het een angst is om afgewezen te worden en dan voor gek te staan.
Wat ben ik toch een laffe eikel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2002, 12:48
whizzer
whizzer is offline
ken het, exact hetzelfde gehad. Was 2 f*cking jaar op dr verliefd. Toen ging ze naar een andere school, maar ik kreeg weer contact met dr via msn. Op gegeven moment heb ik dr min of meer uit gevraagd (na 2 jaar ofzow, ben nogal een slappe hap in dat soort dingen vind ik), en afgewezen. Toen heb ik een vrij drastische maatregel genomen; dr een maand geblokt op msn. Ik zag dr gewoonlijk ook niet zoveel, dus ik had zegmaar een maand zonder haar. Geloof het of niet, maar het was bijna over daarna. Toen ben ik weer gewoon met dr gaan chatten en was ik wel beetje verliefd, maar dat is weggesleten na maand of 2. Mijn advies; probeer minder met dr om te gaan, gewoon meer met jouw vriendenclub omgaan/uitgaan en haar desnoods mijden. Ik weet niet of het in jouw geval kan overigens....
Oud 25-08-2002, 14:26
martijn1985
martijn1985 is offline
Let's face it: je kunt haar niet krijgen. Dan heeft het totaal geen zin om nog verliefd te wezen. Wat je dus moet doen is zorgen dat je zo snel mogelijk over haar heen komt. Dus: negeer haar, geen enkel contact meer houden.

Dat klinkt keihard, en dat is het ook. Maar het is de enige manier om over iemand heen te komen. Het is een verdomd moeilijke tijd, maar wel noodzakelijk.
Oud 25-08-2002, 15:14
ettolrahc
ettolrahc is offline
Nee, dat wil ik helemaal niet! Ik wil haar als vriendin en niemand anders...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 16:07
Maboq
Maboq is offline
ik weet wat je bedoelt, ik heb ongeveer hetzelfde gehad, ze vond me wel leuk.. maar niet meer dan dat...
maar geloof me, het heeft geen zin om maar te blijven proberen.
open je ogen, kijk om je heen en je zult zien dat er zat andere leuke dames rond lopen , maar tis wel flink klote dat je weer in de zelfde klas zit.... want bij mij ging het pas over toen ik naar een anders school ging ...... maar anyways...... succes
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 16:11
Kirk22
Kirk22 is offline
je wilt, maar kan het ook? Ja. Je moet er wel wat voor doen. Als je gaat staan wachten, komt er hooguit een bus voorbij.
Oud 25-08-2002, 16:14
Jamiroquai
Jamiroquai is offline
Er lopen zoveeeel mooie vrouwen rond op de wereld! Je moet gewoon alles relax houden, geniet van alle andere dingen, ga uit met je vrienden/vriendinnen... je ziet vanzelf wel een andere mooie meid

(En misschien moet je het haar duidelijk maken dat je haar leuk vind... je moet er wel wat voor doen natuurlijk! Maar als je haar niet kan krijgen moet je haar gewoon vergeten...)
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 10:57
moenbase
moenbase is offline
5 jaar verliefd geweest [Oef!] op een meisje, en er achter komen dat ze van de zomer gaat trouwens....

En het nare er van is dat ze ook nog in de buurt woonde, een straat verder, en ik nooit het gore lef heb gehad om haar eens mee uit te vragen.

*vervloekt zich nog steeds elke dag *
Reageren

Regels voor berichten