Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2016, 12:41
Defje
Defje is offline
heyhey ik ben een jongen van 20 jaar die eigenlijk een meisje wilt zijn.
ik heb een keer met een man sex gehad die mij van achter heeft genomen en dat vond ik heerlijk. nu ben ik opzoek naar iemand die een dildo verkoopt of weg wilt geven ? ik durf namelijk niet te bestellen of naar de shop te gaan.

xxx me
Met citaat reageren
Oud 20-02-2016, 13:16
Elin3
Elin3 is offline
Als je een dildo wil voor anaal gebruik, ga dan op zoek naar een buttplug of anaaldildo. Deze zijn speciaal gemaakt voor anaal gebruik en daardoor een stuk veiliger in gebruik dan een gewone dildo.

Daarnaast lijkt een tweedehands dildo mij persoonlijk geen fijn idee (zelfs niet als deze gereinigd is), maar dat is natuurlijk je eigen keuze. Je kunt ook soms bestellingen laten bezorgen bij een afhaalpunt.
Oud 20-02-2016, 13:19
Defje
Defje is offline
heyhey ja het maakt voor mij niet zoveel uit wat voor dildo en 2de hands is ook geen probleem haha
Met citaat reageren
Oud 20-02-2016, 13:34
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Bestel het gewoon op internet als je er zo graag een wil
Je durft het niet te kopen maar je komt het hier wel vragen. Hoe moet die dildo dan bij jou terecht komen? Wat is het verschil tussen er een kopen uit een winkel of van een persoon?

Ik vind het idee van een 2e hands dildo ook heel erg onfris zeker als het eentje van slechte kwaliteit is waar dus heel makkelijk bacteriën en god weet wat nog meer aan blijft kleven. Zorg gewoon voor je eigen spullen.
Oud 21-02-2016, 21:34
bikinigek
bikinigek is offline
raak em niet kwijt in je bips! done that niet leuk

Laatst gewijzigd op 03-03-2016 om 23:09.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2016, 21:21
LinGirl17
LinGirl17 is offline
Hey Defje, een tweedehands dildo moet je niet gebruiken, dit is onhygiënisch. Door een tweedehands dildo of een dildo die je leent te gebruiken kan je hierdoor een soa oplopen, als de dildo bijv. niet goed gereinigd is.

Op internet zijn er tal van winkels waar je terecht kunt voor een anale dildo. Vaak versturen ze het in blanco verpakking zonder afzender zodat niemand weet wat er in het pakket zit, dus dat hoeft geen probleem te zijn.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten