![]() |
||
Citaat:
Maar als je niet naar de huisarts wil, dan ga je niet en blijf je er voorlopig mee rondlopen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dit is niet slecht bedoeld hoor ik ga gewoon liever niet naar de huisarts ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bovendien: stel je voor; je hebt straks een vriendinnetje (of vriendje) en je wil verder gaan. Zie je het voor je: tegen je eerste vriendinnetje zeggen:"Sorry schat, maar seks komt er niet van, want ik vind het te eng om met mijn te krappe voorhuid naar de huisarts te gaan?". En een one-night-stand, kun je dan helemaal vergeten. Maar goed, als jij dat er allemaal voor over hebt, om maar niet naar de huisarts te gaan, dan prima ![]() |
![]() |
|
![]() |
Euhhhh mijn velletje kon eerst ook niet naar achteren , en ik wilde ook niet naar een dokter, bang als ik was voor een besbnijdenis.
Maarre ik kon ook prima rukken zonder dat mn eikel blootkwam,ik maakte dezelfde rukbewegingen als iedereen, alleen bleef het tuutje dus om de eikel heenzitten, maar klaarkomen ging gewoon... Ga je wel lang genoeg door ? Sowieso is het handig om je zo vaak mogelijk af te trekken, en dan proberen om je eikel zoveel mogelijk te ontbloten zodat het net nog geen pijn doet. Het gaat niet snel maar je zal zien dat je na een tijdje een tijdje de huid ietsjes verder is opgerekt. Het helpt ook als je het in bad doet, dan is je huid wat zachter, |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ja ik kan het nu wel, Toen ik het nog niet kon , was het dus niet mogelijk om goed schoon te maken.
Ik wilde alleen maar zeggen dat het niet altijd nodig is om je te laten besnijden, soms lukt het ook met oprekken. Lukt dat niet, of gaat het niet snel genoeg naar je zin, dan blijft er nog maar 1 mogelijkheid over : KNIP. Maar het niet kunnen klaarkomen door Boemsjaka heeft denk ik niet zoveel te maken met de voorhuid. Of hij doet het niet goed en/of gaat ie niet lang genoeg door, of hij is gewoon een laatbloeier met de puberteit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een orgasme of klaarkomen, staat bekend als een heel lekker gevoel. Dat moet ook wel, want als het orgasme niet zou bestaan dan zou er vast nog maar weinig interesse zijn voor seksualiteit. En dan zouden er geen kinderen meer geboren worden. Een orgasme, en seksuele opwinding, hebben dus een doel. Het uiteindelijke doel is de voortplanting, maar een orgasme wordt over het algemeen als heel prettig ervaren en dus ook voor het plezier in vrijen is het orgasme heel functioneel. Heeft dus niets met je voorhuid te maken, maar wat je met je hand in jou geval doet. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
vriend aftrekken luna-23 | 8 | 22-12-2011 14:59 | |
Seksualiteit |
Hoe kan ik mijn vriend laten klaar komen dmv aftrekken? ToosTyploos | 27 | 14-03-2010 20:00 | |
Seksualiteit |
Aftrekken Roxjuh | 84 | 21-09-2004 14:22 | |
Seksualiteit |
aftrekken...? DuShI*PuSsY | 20 | 14-02-2003 13:21 | |
Seksualiteit |
Meer meisjes die aftrekken niet leuk vinden? Verwijderd | 32 | 26-09-2002 20:57 | |
Seksualiteit |
aftrekken nac-breda-no-1 | 19 | 06-02-2002 23:06 |