Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2016, 16:35
therealboy
therealboy is offline
hoii

ik ben een beetje onzeker over mijn relatie.
ik heb sinds 1,5 maand een relatie met mijn vriendin (ik ken haar al veel langer)
in het begin beantwoorde ze al mijn whatsappjes uitgebreid, maar sinds 1 week heel kortaf:
als ik haar s' ochtends "goeiemorgen" stuur antwoordde ze eerst met "goeiemorgen schatje lekker geslapen? <3" maar nu is het niet meer als "goeiemorgen".

ook heeft ze hele "moeilijke" ouders: ze wil hun nog niet vertellen dat we een relatie hebben en daarom verzint ze altijd een smoes als we gaan afspreken.

vandaag had ik bijvoorbeeld met haar afgesproken om haar onderweg naar huis van school op te wachten en samen naar huis te fietsen, ik heb 30 minuten op de afgesproken plek staan te wachten, toen heb ik haar geappt en gevraagd waar ze bleef
ze zij: "ik ben thuis, ik had een 40 minuten rooster" (eerder vrij)

altijd als ik bij haar ben goed ze heel lief en dan heb ik echt het gevoel dat ze van me houd maar zoals de whatsapp gesprekken gaan heb ik echt het gevoel dat ze me niet interessant vind.

is het misschien verstandig eens te vragen:
Words begins with A-B-C, Music begins with Do-Re-Mi, But does true love begins with You and Me?

ik wil niet zielig of wanhopig overkomen maar wat denken jullie?
zou ze me nog wel leuk vinden?

alvast bedankt!

ps ik ben 15 en zij is 14.

Laatst gewijzigd op 10-03-2016 om 16:38. Reden: toevoeging
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2016, 17:14
Elin3
Elin3 is offline
Praat er eens over als je samen met haar bent. Na anderhalve maand relatie hoef je echt nog niet elkaar dood te gooien met "ik hou van jou", je moet immers nog een beetje aan de relatie wennen en wilt elkaar beter leren kennen. Maar als het enthousiasme er nu al af is, is dat geen goed teken. Bespreek dit met je vriendin. Zij kan je vast uitleggen hoe het zit!
Reageren

Regels voor berichten