Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Of heb je beide meiden al netjes verteld dat je er een vriendin en een flirt tegelijkertijd op nahoudt? Ik denk dat beide dames daar niet zo van gecharmeerd zijn ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb zelf jaren geleden ook het contact verbroken met een jongen omdat het contact i.m.o. niet gezond/ normaal/ prettig meer was. Naar aanleiding daarvan heeft hij een overdosis genomen. Hij kon het niet aan om mij, zijn beste vriendin, kwijt te raken. Gelukkig heeft hij het overleefd! Het kan zijn dat ze "gewoon jaloers" is, maar er kan ook veel meer achter zitten. Super goed dus ook dat je haar schreeuw om aandacht serieus nam, en haar vader er bij hebt betrokken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Stapelgek verliefd maar.... Verwijderd | 1 | 24-09-2014 23:02 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben homo en verliefd, maar hij woont ver weg :( MarcA | 11 | 20-05-2011 07:13 | |
Liefde & Relatie |
Dilemma: Verliefd op een meisje, maar heb al een vriendin! Akhlys | 12 | 01-09-2010 18:10 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd, maar door verleden onzeker... Verwijderd | 8 | 04-11-2005 14:13 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd maar heb al een relatie... Sweex | 33 | 24-12-2003 16:18 | |
Liefde & Relatie |
ik voel me fantastisch! maar heb toch een vraag redbull17 | 13 | 17-06-2003 17:11 |