Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2002, 21:35
mood indigow
mood indigow is offline
ik weet niet hoe ik ut uit moet leggen maar ik probeer het gewoon..

als ik verliefd op een jongen ben en hij op mij en dan word het wat dan vind ik dat in ut begin heel leuk.. dan ben ik super verliefd enzow.. maar dan na een tijdje.. kan 1 week zijn 2 weken 3 weken 1 maand(ik kan het nooit langer uithouden dus) lijkt het alsof er een knop omgedraait word in me hoofd.. dan vin ik hem helemaal niet leuk meer en dan wil ik ut uitmaken en dan ben ik errug confused enzow..
dat is nu al een paar keer gebeurd.. en deze keer is het weer het geval..
me gevoel wil het uitmaken enzow..
maar me verstand zegt dat ik dat niet moet doen omdat ik een paar dagen geleden nog tegen hem heb gezegt dat ik het heel leuk vond met hem en dat ik superverliefd op hem was etc.. etc..
als ik het nu dus uitmaak dan lijkt het net alsof ik over alles gelogen heb.. maar dat is niet zow.. want toen ik zei dat ik hem echt leuk vond, toen meende ik dat ook.

ook ben ik bang dat ik de reputatie slet krijg door dit gedoe..

wat moet ik nou doen?

(ik hoop dat dit een btje goed is overgekomen en dat jullie er wat van snappen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2002, 21:41
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
kdenk dat het komt omdat het een beetje te 'saai' wordt dan. Er zit na 'n paar weken niet meer echt iets spannends in je relatie. Naja, misschien ook wel, maar het ergste heb je dan wel gehad. En als alles dan goed gaat tussen jullie twee dan mis je die spanning en heb je denk ook niet meer het gevoel dat je verliefd ben..

Maar tsja.. kweet niet wat je dr aan kan doen.. Als je helemaal geen verliefdheid meer bespeurt, ook niet 'n enkel keertje zou k et toch uitmaken..
Oud 19-08-2002, 21:43
mood indigow
mood indigow is offline
jaw maar kheb nu pas een week
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 21:46
mood indigow
mood indigow is offline
weet ik niet.. kdenk ut niet.. kzit me nu eigenlijk alleen maar te ergeren aan hem..

hmmz ik vind ut zow lullig voor hem
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 21:47
*Shorty*
*Shorty* is offline
Het jagen is vaak leuker dan het hebben zelf. Ik heb hier ook wel last van, na 3 maanden meestal. Als je hem niet meer leuk vind zou ik het uitmaken en dan de volgende keer beter nadenken voor je iets met iemand neemt. Je kunt natuurlijk ook gewoon jagen voor een avondje, dan zit je er niet aan vast, maar heb je wel een spannende avond gehad. 1 keertje zoenen (enzo) met iemand kan geen kwaad, als je het maar niet te vaak doet
Oud 19-08-2002, 21:58
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Ik had het eerst ook...

Om geen slet-naam te krijgen raad ik je aan het grapje niet te vaak te doen en er eens goed over na te denken waar je mee bezig bent,want jij wordt er ook niet beter op lijkt me.
Oud 19-08-2002, 22:02
mood indigow
mood indigow is offline
jaw tnx enzow..
en het jagen is idd oowk leuker dan het hebben

maar moet ik het nu dus gaan uitmaken?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 22:04
ABrules
ABrules is offline
Zoals je net hebt gelezen ben ik gedumpt na anderhalve dag en nog bedankt voor je reactie, het beste is als je eerlijk bent, en ik heb nu meegemaakt dat ik zo gedumpt ben en ik ben blij dat zij eerlijk tegen me was, dat ze zo niet verder kon... het is beter voor hem en voor jezelf hoewel hij enige moeite zal hebben het te begrijpen... tja... je moet misschien ook niet zo aan die gast denken en het uitmaken is beter voor jezelf... het is misschien zo dat je echt op de ware zit te wachten... hoop dat ik een beetje heb kunnen helpen zo...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 00:59
Larissa_86
Larissa_86 is offline
Citaat:
mood indigow schreef:
weet ik niet.. kdenk ut niet.. kzit me nu eigenlijk alleen maar te ergeren aan hem..

haha damN PRECIES dat probleem heb ik nou ook, maar een oplossing ...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 08:16
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
mood indigow schreef:

tja als je je echt gaat ergeren, is denk ik niet echt bevordelijk voor je relatie zeg maar..
Ik kan me voorstellen dat na een tijdje je verliefdheid over gaat in ''iets" anders, dat het vertrouwd raakt.. maar niet na zo'n korte tijd en zonder complete ergernissen..
Denk dat toch het beste is om het je vriendje te vertellen, want nu zit je zelf ook niet lekker in je vel.. (lijkt me)

Bedenk in het vervolg van te voren goed na of je echt verliefd bent op die jongen en of een langere relatie erin zit (tja moeilijk te zeggen van te voren natuurlijk, maar ga na bij jezelf of je hem echt wel zó leuk vindt..) en of het niet is dat je 'zijn aandacht trekken' en het zorgen dat hij jou ook leuk vindt leuker vindt dan de verkering zelf..
Oud 20-08-2002, 09:51
mood indigow
mood indigow is offline
jaw oke..

dat zal ik volgende keer maar doen..

tnx
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 09:58
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
mood indigow schreef:
jaw oke..

dat zal ik volgende keer maar doen..

tnx
heel veel succes iig..
niet te lang blijven piekeren nou, want daar schiet je niks mee op
Beslis voor je zelf wat je nu wilt doen met je vriendje, kijk je het nog aan? of maak je het uit? Als je zeker weet dat het verliefde gevoel voor hem niet meer terug komt doe je er mijns inziens het beste aan om het uit te maken.. voor jezelf is dat beter en voor hem is het ook goed om te weten waar hij aan toe is en dat hij niet het gevoel heeft dat hij aan het lijntje gehouden wordt..
Oud 20-08-2002, 10:44
Verwijderd
Ten eerste zou ik het uitmaken.. ookal vind hij dat vervelend hij zal echt niet willen dat je hem aan het lijntje gaat houden om hem geen pijnt te doen..

Verder is het dan misschien dat jij gewoon nog niet toe bent aan echt een relatie, echt iets vasts... Door dit feit loopt het steeds weer mis in jouw gevoel.. Dan zijn er een aantal dingen die je kunt doen, zoals jongens gewoon even helemaal afzweren.. of het tweede, als je verliefd wordt op een jongen, en hij is dat ook op jou.. hem jouw probleem uitleggen, en zo dus eerst een maand gewoon met elkaar omgaan, als in dat je nog niets met elkaar hebt.. maar als vrienden.. en dan kijken of na die maand die verliefdheid er nog is, en DAN pas iets met die jongen 'nemen'...

sterkte in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 17:07
Verwijderd
Mh, een vriendin van mij had dit ook, precies zo... Ik denk dat zij nogal overdreef met het verliefd zijn. Want nu heeft ze al een half jaar verkering met een jongen... Ik weet ook niet waarom ze nu wel verliefd is gebleven, misschien paste hij toch beter bij haar...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
misschien ben jij wel 1 van die personen die geilen op het verliefd zijn voordat je wat met iemand hebt en het proberen te krijgen met iemand... en zodra je eindelijk je vangst hebt, vind je het saai.

ik zelf denk dat zoiets komt omdat je fantasieen hebt over die gene met wie je wil. zodra je met die gene hebt, blijkt dat dus niet zo te zijn. je verwachtingen waren te hoog.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 10:15
mood indigow
mood indigow is offline
hmmz kweet ut niet hoowr..

maar hij is nu op pukkelpop en ik ga naar lowlands maar daarna maak ik ut uit..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 10:32
lady_x
lady_x is offline
Heb ik ook vaak en is best wel vervelend eigenlijk.
Ik vind het altijd spannend het begin van iemand leuk vinden. Dat onbekende, je wagen op gevaarlijk, nieuw en onbekend terrein en die onzekerheid over het wel kunnen of niet kunnen krijgen. Maar als je gevoelens zomaar omslaan is het teken dat hij toch niet diegene is die bij je past, verder zoeken dus, doe ik ook.
Oud 24-08-2002, 21:47
little lady
little lady is offline
Citaat:
mood indigow schreef:
ik weet niet hoe ik ut uit moet leggen maar ik probeer het gewoon..

als ik verliefd op een jongen ben en hij op mij en dan word het wat dan vind ik dat in ut begin heel leuk.. dan ben ik super verliefd enzow.. maar dan na een tijdje.. kan 1 week zijn 2 weken 3 weken 1 maand(ik kan het nooit langer uithouden dus) lijkt het alsof er een knop omgedraait word in me hoofd.. dan vin ik hem helemaal niet leuk meer en dan wil ik ut uitmaken en dan ben ik errug confused enzow..
dat is nu al een paar keer gebeurd.. en deze keer is het weer het geval..
me gevoel wil het uitmaken enzow..
maar me verstand zegt dat ik dat niet moet doen omdat ik een paar dagen geleden nog tegen hem heb gezegt dat ik het heel leuk vond met hem en dat ik superverliefd op hem was etc.. etc..
als ik het nu dus uitmaak dan lijkt het net alsof ik over alles gelogen heb.. maar dat is niet zow.. want toen ik zei dat ik hem echt leuk vond, toen meende ik dat ook.

ook ben ik bang dat ik de reputatie slet krijg door dit gedoe..

wat moet ik nou doen?

(ik hoop dat dit een btje goed is overgekomen en dat jullie er wat van snappen)
oei
zo ben ik ook geweest

ik vond iemand leuk zeg maar, en dan had ik na een paar dagen,weken met hem..

en de eerste week vond ik t koel, tweede week begon ik me te ergeren, en de derde week zat ik te bedenken hoe ik t uit ging maken..

maar ik ben glukkig wel veranderd.. ze zien me nu ni meer als iemand "die elke week iemand anderz heeft"..

ennn..

je moet wel van tevoren bedenken of je echt verliefd bent, en niet zomaar je overal in storten..

kweeni, je moet je zeg maar wel bedenken dat je zodra je je 1ste minpunten op beginnen te vallen, dat ieder1 zo zn minpunten heeftt.. en je moet zeg maar wel "moeite willen doen voor je relatié"..

nja, succes enzo..
Reageren

Regels voor berichten