Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2016, 17:17
ralph94
ralph94 is offline
Beste scholieren,

Ik heb een vraagje. Ik weet niet of iemand van jullie bekend is met Unibet; in ieder geval het probleem waar ik (denk) mee te maken heb.

Ik heb een tijdje geleden een vriend van me een bedrag op mijn account laten zetten, omdat hij dit vroeg, en er mee op wedstrijden in wilde zetten. Dit geld is allemaal verloren. Ik denk dat dit begin december 2015 was.

Nu wilde hij dat vandaag weer doen, en omdat ik pas geleden gelezen heb dat dat niet toegestaan is heb ik nee gezegd. Nu ben ik echter bang dat als ik geld van mijn Unibet naar mijn eigen bankrekening wil overboeken, dat ze moeilijk gaan doen (ik heb dit nog niet eerder geprobeerd).

Unibet heeft mij nooit eerder berichten gestuurd dat ik hun regels overtreden heb of iets dergelijks.

Moet ik me zorgen maken?

Groeten, Ralph.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-03-2016, 17:27
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik heb een tijdje geleden een vriend van me een bedrag op mijn account laten zetten [...] Dit geld is allemaal verloren.
Citaat:
Nu wilde hij dat vandaag weer doen, en omdat ik pas geleden gelezen heb dat dat niet toegestaan is heb ik nee gezegd. Nu ben ik echter bang dat als ik geld van mijn Unibet naar mijn eigen bankrekening wil overboeken, dat ze moeilijk gaan doen (ik heb dit nog niet eerder geprobeerd).
Staat er nu wel of geen geld op je Unibet-account?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2016, 17:35
ralph94
ralph94 is offline
Nou het zit zo. Ik heb gewoon altijd met mijn eigen geld gegokt, en verloren/gewonnen. Nog nooit wat terug overgemaakt naar mijn bankrekening.

Toen hij dat deed, was dat eenmalig, en is die avond al zijn geld verloren gegaan aan verschillende manieren van gokken. Er heeft dus alleen die avond geld van hem op mijn account gestaan, alles wat er nu op staat is overgemaakt met mijn eigen bankrekening.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2016, 17:36
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Dat maakt niet uit lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2016, 17:51
ralph94
ralph94 is offline
Citaat:
Dat maakt niet uit lijkt me.
Denk je dat? Dat hoop ik.

Maar er staat wel in de regels dat je enkel en alleen van je eigen account geld mag overmaken naar je Unibet account.. Maar omdat het al meer dan 3 maanden geleden is..

Vind het sowieso raar dat je dan niet tegengehouden wordt als je het met een ander bankaccount doet.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2016, 18:19
Axel11
Axel11 is offline
Boek het geld gewoon terug van je Unibet-account naar je eigen bankrekening, zoals je wil dus. En dan zie je het wel.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2016, 09:27
meestertjuh
meestertjuh is offline
Denk ook niet dat dat uit maakt....
Met citaat reageren
Oud 19-03-2016, 23:59
Helpmij123
Helpmij123 is offline
Ik denk dat ze bij unibet erg secuur kijken, en checken of alles 100% legit is gegaan. Het zou mij niet verbazen als ze je hier om weigeren uit te keren bijv., omdat jij de terms en policy geschonden hebt. Winst voor hun .
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 08:30
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik denk dat ze bij unibet erg secuur kijken, en checken of alles 100% legit is gegaan. Het zou mij niet verbazen als ze je hier om weigeren uit te keren bijv., omdat jij de terms en policy geschonden hebt. Winst voor hun .
"Ik denk" hebben we niks aan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten