Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2016, 21:41
Halloikbenano
Halloikbenano is offline
Hey allemaal,
Ik ben echt ten einde raad en ben kapot.
Ik heb een lange relatie gehad van 5 jaar.
Mn vriend ( nu ex) deed opeens super afstandelijk tegen mij ik weet niet wat er is en waarom want hij zegt me niks ik heb hem even rust gegeven en drna gevraagd maar hij maakt me gek hij zegt niks.
Ik heb gevraagd wil je dat ik blijf of dat ik wegga maar hij antwoord niet ik kan niet meer tegen deze stress.
Ik krijg allemaal aanvallen door de stress en heb echt veel gehuild hij negeert het gewoon ik kan het gewoon niet meer ik hou teveel van hem om echt weg te gaan echt we zijn al zolang ik begrijp het nuet ben ten einde raad dit heeft me gek gemaakt ik ben alleen maar down en ik weet niet waarom hij zo doet ik word gewoon gek heeft iemand tips.
Lijk heel wanhopig nu sorry maar ben echt kapot gewoon
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2016, 21:42
Elin3
Elin3 is offline
Is er een mogelijkheid om met hem in het echt te praten? Hoe hebben jullie nu contact?
Oud 22-03-2016, 21:52
Halloikbenano
Halloikbenano is offline
We hebben gewoon geen contact in het echt kijkt hij me niet eens meer aan en ik word zo gek gewoon loop al 2 welen elke dag te huilen gewoon en niks helpt ik kan hem niet zomaar vergeten ik probeer te praten maar hij is super eigenwijs hij reageer niet
Met citaat reageren
Oud 23-03-2016, 15:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Is dit echt helemaal uit het niets gebeurd of gaat er iets aan vooraf?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2016, 15:39
Lotje1996
Lotje1996 is offline
En als hij echt niet wilt praten moet je het gewoon maar laten rusten en toch verder gaan met je leven. Misschien dat hij over een maand of twee wel wil zeggen wat er toen was.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 18:34
Verwijderd
Als iemand na vijf jaar (!!!) zo doet, lijkt het me de moeite waard om iig zijn omgeving te vragen hem in de gaten te houden. Heeft hij in het verleden al eens last gehad van psychische klachten?

En sterkte ermee.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2016, 21:01
Halloikbenano
Halloikbenano is offline
Citaat:
Als iemand na vijf jaar (!!!) zo doet, lijkt het me de moeite waard om iig zijn omgeving te vragen hem in de gaten te houden. Heeft hij in het verleden al eens last gehad van psychische klachten?

En sterkte ermee.
Jaaaa hartstikke bedankt!

sorry voor de late reactie
Hij is gewoon helemaal in goede staat enzo en er zijn geen probleem en ik word echt gek van hem ik mis het heel erg en hou hem zeker in de gaten!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2016, 21:01
Halloikbenano
Halloikbenano is offline
Citaat:
Is dit echt helemaal uit het niets gebeurd of gaat er iets aan vooraf?
Nee dr is helemaal niks gebeurt dat is juist het hele probleem en drm ben ik ook zo wanhopig ofzk
Met citaat reageren
Oud 25-03-2016, 21:02
Halloikbenano
Halloikbenano is offline
Citaat:
En als hij echt niet wilt praten moet je het gewoon maar laten rusten en toch verder gaan met je leven. Misschien dat hij over een maand of twee wel wil zeggen wat er toen was.
Ja dat is helaas wel makkelijker gezegd hij is alles voor me en ja heb nu al 2 dagen niet gepraat miss dat dat helpt maar kan dit ook njet zolang heb gewoon behoefte aan uitleg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten