Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2016, 11:44
kim5000
kim5000 is offline
heeft iemand ervaring met het uitblijven van de menstruatie na de morning afterpil? ik werd 5 feb ongesteld en heb in de nacht van 12 op 13 feb seks gehad, de condoom scheurde maar ik kon pas 15 feb de morning afterpil halen. daarna werd ik op 20 feb ongesteld, zware bloeding die 7 dagen aanhield. ik las dat dit mijn nieuwe menstruatiecyclus zou zijn, maar het is inmiddels 24 maart en ik ben nog steeds niet ongesteld. weet iemand of dit normaal is? ik dacht na die eerste bloeding dat het allemaal wel goed zat...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2016, 17:53
Elin3
Elin3 is offline
Je cyclus kan best door de war geschopt zijn door de MAP. Al was je ook weer vrij laat met die innemen waardoor de betrouwbaarheid afneemt...
Oud 24-03-2016, 19:02
Pluis
Pluis is offline
Het kan inderdaad normaal zijn. Als je toch bang bent voor een zwangerschap, moet je even een test doen.
Oud 25-03-2016, 07:29
kim5000
kim5000 is offline
bedankt voor jullie reacties! vanmorgen ongesteld geworden, dus alles is in orde, thankgod!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2016, 08:18
Elin3
Elin3 is offline
Gelukkig!

Heb je al eens overwogen om aan de pil te gaan?
Oud 25-03-2016, 10:07
Axel11
Axel11 is offline
En nog een tip in aanvulling op Elin3: hoe eerder je de MAP inneemt, hoe betrouwbaarder dus. Het liefste binnen 12 uur na de onveilige seks. Je had onveilige seks in de nacht van vrijdag op zaterdag; het is echt belangrijk genoeg om dan zaterdag gelijk even bij de drogist een MAP te halen
Of je was, eventueel op zondag, naar de weekendapotheek in de buurt gegaan. Altijd beter dan wachten op maandag.

Maar laten we hopen dat het nooit meer nodig is natuurlijk
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten