Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2016, 18:01
Partygirlx
Partygirlx is offline
Halloo allemaal, kwil graag mn verhaal kwijt misschien heeft iemand tips...

Nou k had via vrienden een jongen leren kennen en we hebben een beetje gesnapt enz en dat was wel leuk. Hij is 14 (bijna 15) en ik ben 13. We gingen met n paar mensen Wat doen (hij met n vriend en ik met vriendin. T was n btja wkward maar verder wel leuk, alleen hij zegt nu dat ie te veel merkt dat ie 1,5 jaar ouder is.... Wat moet k doen want k ben ondertussen echt verliefd op hem geworden en hij is super knap en lief enzooo. Hij zit op n andere school dan ik maar ik ken bijna al zn vrienden en hij kent dr ook best veel van mij. En ik heb al wel weer een paar x geprobeerd om een nieuw gesprek aan te gaan op snapchat maar hij reageerd een beetje kortaf en ik wil hem ook niet gaan spammen.
WAT MOET IK DOEN HELP ME
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2016, 09:12
Elin3
Elin3 is offline
Loslaten. Als het in zijn hoofd zit dat het leeftijdsverschil te groot is laat hij dat idee niet zomaar gaan. Hij vind je te jong of simpelweg niet leuk genoeg, en helaas kan je daar weinig aan doen.
Oud 27-03-2016, 14:55
Dekaloog
Dekaloog is offline
Hij vindt je niet leuk.

Niks aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 11:31
Partygirlx
Partygirlx is offline
Tips om hem te vergeten?��
ben vaker verliefd geweest en dat duurde meestal een jaar of langer, dat wil k niet nog n x helpp
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 12:05
bierkoning
bierkoning is offline
Je gedachten verzetten. Ga erop uit met vriendinnen. Niet stil in een hoekje gaan piekeren. Pak je leven op.
Oud 03-04-2016, 20:21
Skyle
Skyle is offline
Probeer je op andere jongens te focussen. Er zijn een heleboel leuke jongens rond jou leeftijd, en als je een beetje naar ze zoekt zal je hem eerder vergeten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten