Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind zelf gitaar heel tof, je kunt er heel uiteenlopende stijlen op spelen en het is een vrij toegankelijk instrument. Natuurlijk kan niet elke gek met een gitaar echt goed spelen, maar zelfs als beginner kan je al vrij snel iets wat goed klinkt.
||
![]() |
Citaat:
Waar Johann S. Bach trompet voorschreef. En Mahler, Strauss, Bartok, Ravel, Debussy, en dat soort snuiters. Maar ook filmmuziek van Zimmer, Williams, Barry en dat soort gasten. Maar ook in metal zoals op de nu nog te releasen nieuwe album van Epica (waarop uw niet-zo-nederige ondergetekende zal shinen). Of in samenwerking met DJ's als Brennan Heart. Bij eervolle herdenkingen. Trompet is gewoon overal goed voor, bij en in. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Slagwerk/drums
![]() Verder ben ik zelf ooit met een solonummer begonnen om uit te pluizen maar dat heb ik nooit helemaal afgerond ![]() Qua 'compleet' klankbeeld vind ik bijvoorbeeld Ólafur Arnalds' Living Room Songs fantastisch; maar dat is meer een kamermuziek-setting met wat extras. Verder zou ik best nog eens ooit piano willen leren spelen; want dat is gewoon superhandig. En fatsoenlijk gitaar, want riffs ![]()
|
Bedankt voor de funeral march
![]() Goed ontbijtmateriaal. Ik vind deze vraag moeilijk. Saxofoon is sexy en ziet er mooi uit. Viool is enklarinet zijn gaaf in volksmuziek. Slagwerk komt altijd goed aan bij me en slagwerkers zijn mijn favoriete mensen. Ik weet het meeste over de menselijke stem en ben daarin het meest geïnteresseerd. Mijn favoriete instrument om te spelen is piano. De meeste jeugdsentiment heb ikbij gitaarmuziek maar ik ben erg kritisch op gitaristen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|