Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2002, 21:55
the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik had het niet echt verwacht meer, maar ik ben nu alweer een aantal maanden in m'n uppie, en het bevalt eigenlijk best wel
Ik kom gewoon allemaal leuke mensen tegen, en sommigen zijn best en dan is het toch best weer leuk als je daar alleen mee bent enzo Als iemand het nog snapt.
Begin van "iemand leuk vinden" = cool

Effe benieuwd hoe dat bij jullie zit.

(Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik wel 1000x liever weer een coole vriend heb )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2002, 22:12
lady_x
lady_x is offline
Wat je zegt is helemaal juist: 't begin van iemand leuk vinden is zo leuk dat ik er vlinders van krijg. Ik ben nu ook vrijgezel sinds enkele maanden en ik leer zoveel jongens kennen, (ookal staan ze me nooit 100% aan) ik vind het toch spannend zo
Oud 19-08-2002, 23:18
Genesis
Genesis is offline
Heb een 2 korte relaties gehad, en ben nu meer dan een jaar single. Het bevalt me prima, zoo prima zelfs dat ik me wel eens afvraag of ik ooit nog wel anders wil..

Denk het niet

Genesis
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 08:36
PardonMe
PardonMe is offline
Ik heb nu 7 maanden een vriend, maar ik kan nog steeds leuk met andere mensen omgaan enzo...(gelukkig is mn vriend niet snel jaloers en ik ook niet zo) Dus ik heb nog gewoon zo veel lol met mensen als dat ik voor mn vriend had.. En dat voelt ook goed..
Oud 20-08-2002, 09:35
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik ben sinds een week weer vrijgezel en heb de leukste week sinds 3 maanden (zolang duurde het) gehad! Heb veel ondernomen met vriendinnen enz. want hij wilde nooit iets leuks gaan doen! Ben nu helemaal opgelucht en voel me weer happy (door hem werd ik erg onzeker maar da's nu weer over)

Het enige nadeel vind ik dat ik niet echt iemand heb om gewoon ff mee te knuffelen en het weten dat ik er altijd iemand achter me staat. Met vriendinnen/vrienden is dat nl. toch net wat anders.
MAar ik ben nog jong genoeg, komt vanzelf wel weer!
Oud 20-08-2002, 10:18
B@DG!RLinLOVE
B@DG!RLinLOVE is offline
ik ben nou ook weer een paar maanden vrijgezel..
en in het begin vond ik het echt moeilijk, maar later niet meer...
en zeker als je op vakantie naar italie gaat, is het handig als je vrijgezel bent haha.. ik heb het daar echt heeeel leuk gehad, en allemaal leuke mensen ontmoet...

maar voordat ik op vakantie ging was ik nog niet helemaal over mijn vorige vriend heen... maar door de vakantie ben ik nou wel helemaal over hem heen!!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 10:33
Tom
Tom is offline
Belangrijkste is dat ik me er goed/gelukkig bij voel.. en ik voel me helemaal happy zonder vriendin. Maar een leuke meid die om je geeft is ook geweldig.. dus vind t beiden prima
Oud 20-08-2002, 10:33
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Idd single zijn kan zooo bevrijdend zijn (je hoeft met niets of niemand rekening te houden en ontmoet meer andere mensen) maar na een tijd wil ik toch wel altijd een 'vast' iemand waar ik tegenaan kan kruipen...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 11:31
Bitchalicious
Bitchalicious is offline
Ik vind het heerlijk om single te zijn!!
Je ken lekker doen waar je zelf zin in heb, geen verplichtingen enzz. En als me school weer begint is mn leven: school en werken en in het weekend alleen me vrienden.
Dan heb ik niet eens tijd voor een vriend. Je hebt weleens tijden dat je met vriendinnen door de stad heen loopt en je ziet overal van die verliefde stelletjes en dan denk ik af en toe weleens: heh sh*t...en ik nou
Maar das meestal al weer snel over
Oud 20-08-2002, 12:18
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Het heeft allebei z'n voor en z'n nadelen hè! Maar we zijn allemaal nog jong genoeg. Vriendje hebben kan later ook wel, en thuis zitten al helemaal!!
Oud 20-08-2002, 12:22
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ach, alles heeft zijn voor- en nadelen... Als je single bent moet je niet naar iemand kijken om andere mensen te ontmoeten, en zo kom je sneller nieuwe leuke mensen tegen.
Oud 20-08-2002, 17:05
Verwijderd
Ik vind de vrijheid fijn, dat ik met een jongen kan flirten en het meer kan worden zonder gezeik eromheen. Geen gedoe met schoonfamilies (man ik haat dat ), vrienden van en zo...

Toch, tis ook leuk om iemand te hebben, van iemand te zijn...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:10
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik gedraag me als bezet persoon toch echt als een single hoor. Alleen ga ik wat minder ver met meiden en geef ik haar zo nu en dan een knuffel.

Ik woon doordeweeks ook op kamers, dus zie haar sowieso alleen in het weekend. En om me nou het hele weekend met haar bezig te houden zie ik niet zitten en zij ook niet. We hebben allebei nog vrienden naast onze relatie.
Oud 20-08-2002, 19:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik haat het om vrijgezel te zijn!! ik ben het liefst bezet. ik voel me ook gewoon slecht als ik geen vriend heb. alleen. het tegenovergestelde van bindingsangst, ofzo.
maar ik neem niet met iemand die ik niet leuk vind, dat niet hoor ik vind mijn vriend altijd helemaal geweldig en wil hem ook absoluut niet kwijt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten