Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2016, 00:21
Skyle
Skyle is offline
Ik heb een vriendje en we zij erg gelukkig samen, en ik wil even laten weten dat hij nog steeds op nummer 1 staat!

Twee jaar geleden had ik mijn eerste vriendje. Het was ongeveer een jaar aan. Een half jaar nadat we onze verkering waren begonnen moest hij verhuizen, en werd het een lange afstand relatie. Een half jaar na de verhuizing besloot hij dat hij dit onhandig en jammer vond, en maakte het na veel twijfelen uit. Ik was er echt heel erg verdrietig om en hij voelde zich duidelijk schuldig. Na nog een half jaar verzwakte het contact. Nu ben ik bijna een jaar samen met mijn tweede vriendje. Laatst hoorde ik een van mijn vriendinnen over hem en een hoop andere jongens praten. Nu besef ik hoe veel ik hem mis. Nu wil ik geen liefde relatie met hem beginnen, maar ik mis hem wel erg. Zou ik proberen contact te leggen om gewoon vrienden te worden of zal ik hem proberen te vergeten? En als jullie denken dat ik hem beter kan vergeten, hoe doe ik dat het beste?9
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2016, 21:07
Mark52
Mark52 is offline
Kun je accepteren dat het dan puur vriendschappelijk is? In dat geval kun je toch gewoon contact met hem opnemen en zeggen dat je hem mist en graag vriendschappelijk contact wilt. Ik zie niet in waarom niet..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2016, 07:36
mooiboy1998
mooiboy1998 is offline
ik zou zeggen vergeten
hij is all ver weg en dat vrienschappelijke is alleen maar minder leuk voor jou vriendje
ik kan het weten haha, ik zou zeggen er gewoon niet meer aan denken en meer met je vriendje zijn dat helpt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten