Advertentie | |
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Dat dit allemaal niet handig gedaan is, is wat anders trouwens. Citaat:
Tot slot: wat er ook verder van zij, het lijkt me niet dat jij haar moet helpen over haar (mogelijke) liefdesverdriet heen te komen. |
![]() |
||
Citaat:
Hoeveel meer bevestiging dan deze friendzone wil je nog hebben? Ze heeft geen interesse in je, in elk geval niet in de zin van liefde/relatie. Misschien wel om over haar ex heen te komen maar dat is iets anders. Hoe goed ken je haar nou eigenlijk? Je hebt leuke gesprekken met haar gehad via de telefoon en daarna hebben jullie elkaar 1 keer gezien waarin zij aangaf verder niets van je te willen en dit allemaal in een tijdsbestek van zo'n 2 maanden. Het is vervelend en jammer maar het is niet dat je een jarenlange vertrouwenspersoon verliest...
|
![]() |
"Waarop ik zei: dat ik haar niet zomaar op wil geven."
Hoewel jij dit waarschijnlijk heel lief en aardig bedoeld, geeft haar dit de vrijheid om met jou te 'spelen' zoals ze wilt. Aandacht krijgen is leuk en dit geeft aan dat ze slechts met een vinger op de knop jou aandacht kan krijgen wanneer ze dit wilt. Zeker omdat je haar nog maar zo kort kent, (slechts 2 maanden en 1x gezien) kan dat over komen als wanhopig. Ik vind het namelijk ook leuker als een jongen de leiding neemt en van 'relatiemateriaal' verwacht ik het ook een beetje eigenlijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarbij ga ik altijd van het positieve uit op dit gebied, ook al weet ik dat het toch anders kan uitpakken. Je zou kunnen stellen dat ik wat naïef ben, waardoor ik snel (misschien iets te snel/veel) om iemand ga geven, zelfs al na zo`n 2 maanden. Ik hoor in ieder geval niks meer van haar, wat voor mij aan de ene kant een duidelijke bevestiging is om het af te sluiten, al denk ik er nog steeds dagelijks aan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||