![]() |
|
sommige dieren die al een of ander virus in zich hebben kunnen het overbrengen op de mens (hoeft niet perse sexueel contact te zijn, want je kan ook het besmette vlees eten) mensen verspreiden het virus verder d.m.v sexueel contact.
dit gebeurd in plaatsen waar mens en dier dicht op elkaar leven (afrika, azie enz.) (gezien op discovery channel ![]() Zelf denk ik dat het wel met 'vieze sex' te maken heeft..... |
![]() |
|
www.soa.nl staat wel uitleg
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat een geslachtsdeel een infectie krijgt van een bepaalde stof, als die persoon dan seks heeft, zou er de mogelijkheid kunnen zijn dat de partner het ook krijgt, misschien dat deze er dan anders op reageert bla bla bla bla... is dat misschien niet een verklaring... toevalig want hier d8 ik laatst nl ook nog aan ja toen ik zat te redeneren wanneer je t nou zonder condoom zou kunnen doen ( als t meisje aan de pil is ) stel dat je iedere bedpartner na zou kunnen gaan en zolang de cirkel toch vrij klein blijft, dan zou je eigenlijk nog niet zeker kunnen zijn..... ach laat ook maar ik zit te ;lullen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|