![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik deed het voor sluitingstijd. Was alleen en het water werd toch gereinigd. Het voelde gek veel beter
||
![]() |
In de treincoupé ongepast? Die facking viespeuk doet het gewoon op een slaapzaal denkend aan andere klasgenootjes. Weet niet of hij hetero, bi, of homoseksueel is maar ik zou gewoon niet meer in een slaapzaal willen slapen door typetjes zoals hem.
Excuses maar met de gedachtens dat mijn broertje binnenkort op schoolreisje gaat en er zo'n typetje rondloopt is walgelijk. Doe dat lekker in je eigentijd maar niet stiekem als iedereen zit te slapen. Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE=blaches;34124183]Misschien ligt het dan inderdaad aan mij.
Ben ik de enigste die het niet vind kunnen dat men naast je loopt te trekken in het geheim? Zo niet, dan zou het echt aan mij liggen.[/QUOTE Het licht echt aan jou miss dacht hij wel aan meiden lekker boeie waar hij aan dacht hij zat toch aan niemand dus wat boeit het |
![]() |
||
Verwijderd
|
[QUOTE=Mikevw12;34124207]
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Toch vind ik dat anders als dat iemand in de zelfde kamer op me trekt. Maar volgens mij ben ik echt de enigste
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De vraag is wel of het verstandig is, als er namelijk een kans is dat iemand je wel door heeft is het behoorlijk raar ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Gekrompen penis (niet altijd) Verwijderd | 12 | 14-11-2017 08:43 | |
Seksualiteit |
aftrekken 1900 | 42 | 18-06-2017 14:24 | |
Seksualiteit |
hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen frieslandboy | 39 | 05-10-2011 19:55 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Seksualiteit |
In je vriendin klaarkomen Bl0ndje | 180 | 23-05-2006 20:15 | |
Seksualiteit |
Vrijen met kleren aan? sofie3 | 77 | 12-08-2004 22:41 |