Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Vermoord me dus nu En mijn lichaam en geest zijn weer een. Samen alleen. Dood. kvind het sterk eindigen enzo ... De andere vind ik ook zeker niet slecht alleen deze spraken mij (persoonlijk) het meest aan... *knuffels* Ris
|||
![]() |
Citaat:
Hm die ene die eindigd wel beetje erg sterk. maar heb ik geschreven toen ik midden in de nacht wakker werd en ik schreef het gewoon in 1 keer op en viel weer in slaap en ik heb em maar zo gelaten... Degene voor aan wie het was vond het TE heftig... |
![]() |
|
![]() |
jij hebt het in je zitten ,dat kan je ook wel zien
ik hoop dat je ernog meer op zet(zou ik graag willen lezen) want ik vindt ze allemaal erg goed vooral gooi me maar weg en de laaste echt erg mooi!!! ![]() xxxx sylly
||
Citaat:
Het is niet TE, het is nooit TE...Je moet schrijven wat je voelt, en als je dat doet kan het niet TE zijn... Maar het zijn jouw gevoelens en jouw woorden dus je kunt ook niet verwachten dat iedereen er ook zo over denkt...Dus ik snap wel een beetje waarom diegene het te hefig vond ![]() [Dit bericht is aangepast door Secreet (29-11-2001).]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wil graag wat meningen (: Chariot | 10 | 21-08-2009 16:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedicht Amsterdam Syrinxx | 2 | 24-04-2006 09:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Jullie mening alsjeblieft... Verwijderd | 11 | 03-04-2006 12:00 | |
Verhalen & Gedichten |
2 gedichten van Viggo Mortensen AlopiA | 0 | 22-01-2003 19:14 | |
Verhalen & Gedichten |
paar gedichtjes van ikke... graag jullie mening framboosje | 2 | 02-08-2002 14:13 | |
ARTistiek |
jullie mening over gedichten; Betsy | 3 | 29-11-2001 05:15 |