Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2016, 18:12
Skyle
Skyle is offline
Ik heb een probleempje. Ik ben namelijk sinds groep 8 bevriend met een jongen en we zijn echt heel goed bevriend nu. Laatst werd hij afgewezen door een meisje. Hij zat dus een beetje depri op een bankje (het was tijdens een feest) en dus ik probeerde hem te troosten en op te vrolijken. Nu heeft hij een paar keer gevraagd of hij "iets kon vragen". Verder heb ik van een paar van zijn beste vrienden gehoord dat hij me leuk vond. Ik heb die "vragen" dus ook ontweken. Het probleem is, ik wil hem niet afwijzen omdat hij vaak vrij heftig reageert op dat soort dingen. Ook wil ik niet dat het onze vriendschap verpest. Nu wil ik hem zo subtiel mogelijk laten merken dat ik hem gewoon als vriend zie. Hoe ik dat? Is dat eigenlijk wel een goed idee? Weet iemand hoe ik dit aan kan pakken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2016, 20:51
Axel11
Axel11 is offline
Ik kan me vergissen, maar heb jij niet een relatie/vriendje? Zou op zich wel kunnen helpen
Met citaat reageren
Oud 11-06-2016, 21:03
Skyle
Skyle is offline
Ja, ik heb een vriendje. Maar dat weet hij niet aangezien we op verschillende scholen zitten en elkaar alleen zien tijdens sport.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2016, 22:16
Positive mind
Positive mind is offline
Kan je vriend je niet een keertje ophalen bij school? Dan ziet die jongen dat je bezet bent
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 06:38
Verwijderd
Als jullie 'echt heel goed bevriend' zijn, is het vast niet do moeilijk om in een gesprek een keer te laten vallen 'mijn vriend...'.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 15:07
Elin3
Elin3 is offline
Als je vrienden bent weet je wel van elkaar dat je een relatie hebt, tenzij die relatie stiekem is. Vertel een keer wat over je relatie!
Oud 12-06-2016, 18:08
Skyle
Skyle is offline
De vriendschap met die jongen is redelijk goed, maar we delen geen geheimen. Ik weet dat het vreemd klinkt, maar dat soort dingen doen we eigenlijk niet. Verder is het denk ik meer dat we veel dingen samen doen, vaak afspreken, maar erg persoonlijk wordt het nooit.

Of de relatie met mijn vriendje stiekem is? Nou, er is best wel wat gedoe geweest op school (niet direct om ons, maar over verkering in het algemeen), vandaar houden we het een beetje stil. Mijn beste vriendinnen en zijn beste vrienden weten het, net als onze familie. Verder weten niet zo veel mensen het. Het is niet echt geheim, maar we schreeuwen liever niet rond dat we verkering hebben. Natuurlijk hebben een aantal mensen uit onze klassen het wel door, maar echt 100% zeker kunnen ze het niet weten (denk ik).
Ook zie ik hem alleen bij sport (en thuis als ze afspreken natuurlijk), ik denk dat hij mij en mijn vriendje ongeveer even vaak samen ziet als ik en gewone vrienden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten