|
|
Bekijk resultaten poll: Hoe ben jij in de regel in omgang met anderen? | |||
Passief |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 33.33% |
Agressief |
0 | 0% |
Passief-agressief |
4 | 22.22% |
Assertief |
8 | 44.44% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm. Moeilijke vraag. Over het algemeen denk ik 50% passief-agressief en 50% assertief maar de passieve-agressiviteit onderdrukken lukt me heel erg goed en dat wordt dan grotendeels passiviteit (laaaaaaat maaaaar) en assertiviteit. In het professionele leven ga ik van assertief naar agressief als het niet gaat zoals ik wil en online ben ik standaard extra-agressief.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het eigenlijk wel een hele interessante vraag. Volgens mij ben ik van nature passief, maar in het dagelijks leven ben ik overwegend assertief. Het is wel sterk afhankelijk van de situaties. Nu ik erover nadenk ben ik in een nieuwe situatie namelijk in eerste instantie passief, maar naarmate ik me meer op mijn gemak voel of meer vertrouwd raak me de situatie wordt ik ook meer assertief, zonder mezelf te overschreeuwen. Samengevat ben ik dus vooral niet (passief-)agressief.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Alsof mensen hier eerlijk op antwoorden. Eén categorie is duidelijk veel positiever dan de rest.
Plus dat het gros van de forumers hier een conflictsituatie liever op het forum zet dan iets aan te gaan. "M'n huisgenoot maakt het wc-papier steeds op, zal ik er een briefje overschrijven en dat onder z'n deur doorschuiven? Of zal ik een mail naar de huisbaas sturen? ![]() |
![]() |
|
|