Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bedankt voor uw reactie. Ik ben naar een aantal open dagen geweest. Alleen werd het mij niet echt duidelijk wat studie dan in hield. In ieder geval dat je dan op het lab aan de slag ging en onderzoek gaat verrichten. Ik heb geen proefstudeerdag gedaan en dat is misschien nog een idee. Als dat nog kan. Maar denk inderdaad dat ik nog te veel twijfel over verschillende studies. En ja hoe weet je nu precies of iets bij je past als je inderdaad een breda interesse heb. Misschien is die afspraak bij de decaan niet zo een gek idee voor mij. Bedankt voor jullie reactie. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn advies is om bij elke studie die echt interessant vindt goed uit te zoeken welke basnmogelijkheden daarin zijn en wat de studie inhoud. Verdiep je voordat je naar een opendag gaat alvast in de opleiding zodat je eventuele vragen ook tijdens de opendag kan stellen. |
![]() |
|
![]() |
Ja dat is op zich ook geen verkeerd idee @positive minds. De baan mogelijkheden bekijken. Dan kan je wel goed achter halen of iets bij je past. En ik moet zelf soms ook wel toegeven dat decanen het wel erg druk hebben met alle leerlingen die een studiekeuze moeten maken. Ik denk ook niet dat ze voor iedereen de tijd hebben om goed te achter halen wat nou de juiste opleiding is.
Mijn gesprek bij de decaan ging op zich wel goed. Was wel fijn om in gesprek te gaan over soms toch best een belangrijke beslissing. Ze vond dat ik toch wat meer onderzoek moest gaan doen over de studie. En dacht dat een proefstudeer dag mij een veel beter beeld zou kunnen geven, dan alleen een open dag. Vonden jullie een proefstudeer dag ook veel beter dan een open dag? Ik heb zelf altijd het idee bij een open dag dat ze alles mooier maken dan dat het werkelijk is. In ieder geval een fijne lange vakantie! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|