Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Toevallig want ik heb +- een maand geleden gehuurd met een maat.
Je hebt eigenlijk 1 ranzige sequence en dat is als ze de schildpad en rat slachten, HEEEEL onsmakelijk. Verder kut film! En ik las zelfs dat de regisseur was aangeklacht omdat het zo echt LEEK, dat hij het in de rechtzaal moest bewijzen. De dieren slachtingen overgens zijn wel authentiek. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kan niet geloven dat er speciale AANGESPASTE versies van deze film zijn, dat haalt alles weg. Ik heb die ook gehuurd, staat er allemaal op. Uncut blablabla |
![]() |
||
Citaat:
De film is overigens NIET waargebeurd, ook al zijn de dieren slachtscenes wel echt. Blair Witch Project heeft 'em niet nageaapt, het is dan wel een film die gepresenteerd wordt als echte documantaire, maar behalve dat komen ze weinig overeen en BWP is natuurlijk veel beter.
|
Sterke film mét een boodschap.
Natuurlijk is het wel van belang om de wreedheid van de mens te laten zien, maar met de dieren hadden ze beter suggestie kunnen gebruiken. Typische italiaanse film, alhoewel hij boven de andere kannibalen films als CANNIBAL FEROX uitstijgt. Vergeet niet dat dit al een aardig oud filmpje is.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb hem een week geleden gezien ofzo. Ik vind de film opzicht wel leuk om te zien. Maar ik had ervoor gehoord dat de dieren echt geslacht waren, dat maakt het kijken naar het afslachten van die beesten een stuk minder. De laatste zin van de film maakte het gewoon compleet! Ik heb gelezen dat dit de 2e meeste gruwelijke film ooit is. Salo, or The 120 Days of Sodom is de meeste gruwelijke film ooit, waar kinderen worden verkracht en hun eigen uitwerpselen moeten eten.
||
Citaat:
En alle snuff-films kunnen Cannibal Holoaust ook wel overtreffen, en "shockmantaires" zoals Mondo Cane en Faces of Death.
|
Op de IMDB las ik dat de dieren die geslacht werden echt waren..... Daarom is deze verboden in Italië...
Bron: IMDB De goedgelovigen waren dus weer eens te goedgelovig....
||
Citaat:
|
Tsjah... het is mij net allemaal wat te toevallig. Dr is helemaal niks met al dat materiaal gebeurd toen het lag te creperen in de jungle terwijl dr een groepje kannibalen rondloopt. Je maakt mij niet wijs dat ze dat allemaal maar gewoon zouden hebben laten liggen. En het geheel is enigzins filmisch opgezet. Ik geloof gewoon niet dat het irl gebeurd s.
|
![]() |
|
|