Hallo, 2 dagen geleden appte me ex me, ik was toen jarig en ze vroeg of ze langs mocht komen in de avond om een film te kijken en bij te praten. Nou ik met me stomme kop zei ja omdat ik nog iets voor haar voel na een half jaar, en dus in de avond kwam ze langs en gingen we een film kijken op mijn kamer. In het begin was het best awkward maar na een tijdje ging ze tegen me aan liggen en van het een kwam het ander en begonnen we te zoenen. Toen de film afgelopen was ging ze naar huis. Vandaag vroeg ik weer of ze langs wou komen om een filmpie te kijken omdat ik dacht dat het misschien iets kon worden (had ik niet moeten denken), enjaa we gingen dus weer een film kijken en na een tijdje begonnen we weer te zoenen. 10 minuten nadat ze weg was naar huis appt ze me dat ze gewoon vrienden wilt blijven. En nu weet ik niet hoe ik hier mee om moet gaan. Het voelt alsof ze met me gevoelens speelt en geen rekening met mij houd. Ik weet dus niet wat ik moet doen nu. Vrienden blijven? Haar vertellen wat ik voor haar voel? Of haar los laten en het contact verbreken.
Laatst gewijzigd op 23-07-2016 om 00:49.
|