Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2016, 00:44
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Hallo, 2 dagen geleden appte me ex me, ik was toen jarig en ze vroeg of ze langs mocht komen in de avond om een film te kijken en bij te praten. Nou ik met me stomme kop zei ja omdat ik nog iets voor haar voel na een half jaar, en dus in de avond kwam ze langs en gingen we een film kijken op mijn kamer. In het begin was het best awkward maar na een tijdje ging ze tegen me aan liggen en van het een kwam het ander en begonnen we te zoenen. Toen de film afgelopen was ging ze naar huis. Vandaag vroeg ik weer of ze langs wou komen om een filmpie te kijken omdat ik dacht dat het misschien iets kon worden (had ik niet moeten denken), enjaa we gingen dus weer een film kijken en na een tijdje begonnen we weer te zoenen. 10 minuten nadat ze weg was naar huis appt ze me dat ze gewoon vrienden wilt blijven. En nu weet ik niet hoe ik hier mee om moet gaan. Het voelt alsof ze met me gevoelens speelt en geen rekening met mij houd. Ik weet dus niet wat ik moet doen nu. Vrienden blijven? Haar vertellen wat ik voor haar voel? Of haar los laten en het contact verbreken.

Laatst gewijzigd op 23-07-2016 om 00:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2016, 00:55
bloodyb
bloodyb is offline
Als jullie gewoon vrienden willen blijven kan dat natuurlijk prima maar dan moeten jullie geen van tweeën met zoenen beginnen. Als dat voor een van jullie of voor allebei te moeilijk is, is het misschien beter dat jullie elkaar helemaal niet meer zien.
Oud 23-07-2016, 00:57
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Als jullie gewoon vrienden willen blijven kan dat natuurlijk prima maar dan moeten jullie geen van tweeën met zoenen beginnen. Als dat voor een van jullie of voor allebei te moeilijk is, is het misschien beter dat jullie elkaar helemaal niet meer zien.
Ik weet niet of ik alleen vrienden blijven trek, daarvoor voel ik teveel voor haar denk ik. Maar ik wil haar ook echt niet kwijt.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2016, 04:51
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik weet niet of ik alleen vrienden blijven trek, daarvoor voel ik teveel voor haar denk ik. Maar ik wil haar ook echt niet kwijt.
Dan moet je het afkappen. Als jij hoop blijft houden en zij niets meer wil dan vriendschap hou je vooral jezelf aan het lijntje.
Oud 23-07-2016, 10:25
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Dan moet je het afkappen. Als jij hoop blijft houden en zij niets meer wil dan vriendschap hou je vooral jezelf aan het lijntje.
Dan doe ik dat maar.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2016, 10:56
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Het voelt alsof ze met me gevoelens speelt en geen rekening met mij houd. Ik weet dus niet wat ik moet doen nu. Vrienden blijven? Haar vertellen wat ik voor haar voel? Of haar los laten en het contact verbreken.
Misschien ziet zij een vorm van friends with (bepaalde) benefits voor zich. Je kunt eerst vragen wat haar bedoeling/idee is voordat je het contact verbreekt.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2016, 11:16
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Misschien ziet zij een vorm van friends with (bepaalde) benefits voor zich. Je kunt eerst vragen wat haar bedoeling/idee is voordat je het contact verbreekt.
Dat is inderdaad een goed idee, maar ik vind het gewoon een beetje raar dat ze me nog een zoen geeft als ze weg gaat, en dan 10 minuten later als ze thuis is opeens zegt dat ze vrienden wilt blijven. Dan denk ik bij mezelf wat is er in die 10 minuten gebeurt?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2016, 13:11
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Dat is inderdaad een goed idee, maar ik vind het gewoon een beetje raar dat ze me nog een zoen geeft als ze weg gaat, en dan 10 minuten later als ze thuis is opeens zegt dat ze vrienden wilt blijven. Dan denk ik bij mezelf wat is er in die 10 minuten gebeurt?
Dit zou ik haar dan ook letterlijk vragen...
Oud 23-07-2016, 13:19
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Ik heb me er maar gewoon bij neergelegd en we blijven gewoon vrienden.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2016, 13:44
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Mogelijk (moet je aan haar vragen natuurlijk) wilde ze nog even duidelijk maken dat ze wel wil zoenen, maar geen relatie wil.

Citaat:
Ik heb me er maar gewoon bij neergelegd en we blijven gewoon vrienden.
Je hebt het wel met haar erover gehad nu...?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2016, 13:46
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:

Je hebt het wel met haar erover gehad nu...?
Nee niet echt
Met citaat reageren
Oud 23-07-2016, 13:55
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nee niet echt
Lijkt me wel verstandig en ik ben niet de enige hier
Met citaat reageren
Oud 23-07-2016, 13:58
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Ze kapte het een beetje af, en ze werd een beetje chagrijnig Volgensmij
Met citaat reageren
Oud 23-07-2016, 14:17
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ze kapte het een beetje af, en ze werd een beetje chagrijnig Volgensmij
Heb je het via berichtjes of in het echt besproken?
Oud 23-07-2016, 14:19
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Via de app. Ze moest vroeg werken vanochtend
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten