![]() |
|
Ik stelde in dit topic dezelfde vraag!
Zelf vind ik 'ontmaagding' een onhandige term, en gebruik liever 'seksueel debuut'. Dat is voor mannen en vrouwen hetzelfde: gewoon de eerste keer dat je seks hebt. Of dat voor jou iets betekent als 'urenlang orale seks met je vriendin', of 'vijf minuten anale seks met je vriend', of 'je aftrekken terwijl je vriendin je haar laarzen laat likken', of gewoon de standaard penetratieve seks, dat maakt verder niet uit. Wat seks is mag je helemaal zelf weten. |
![]() |
|
![]() |
Dekaloog rageerde met;
Zelf vind ik 'ontmaagding' een onhandige term, en gebruik liever 'seksueel debuut'. Dat is voor mannen en vrouwen hetzelfde: gewoon de eerste keer dat je seks hebt. Dat ben ik met je eens, en is ook de strekking van mijn schrijven, dat is ontleend aan de veelzijdige definitie van "ontmaagden", zoals in De Grote Van Dale gesteld. "seksueel debuut" zou er aan toe kunnen worden gevoegd. |
![]() |
|
![]() |
Ik zelf vindt ontmaagding de eerste keer dat je geslachtsgemeenschap hebt dus voor een jongen, wanneer hij penetreert in eem meisje en voor een meisje wanneer er voor het eerst een piemel in haar vagina penetreert. Voor de eerste keer seks hebben vind ik zelf dat je ook voor het eerst klaarkomt tijdens geslachtsgemeenschap
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
hetro's ontmaagding?! Verwijderd | 8 | 22-06-2012 14:16 | |
Seksualiteit |
Hoeveel sekspartners? Sneeuwwitje | 71 | 19-05-2012 20:27 | |
De Kantine |