![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar kennelijk is 't niet helemaal duidelijk waar ik heen wilde met mijn vraag. Ik vond haar post opmerkelijk. Ze zei: geen spijt, wilde alleen dat ik niet uitgelachen werd door het hele dorp. Dat klonk alsof ze de ervaring oké vond, alleen de negatieve sociale gevolgen niet. Vervolgens raadde ze de topicstarter (een vrouw van vierentwintig) aan om maagd te blijven tot ze de ware tegenkomt, want straks loopt 't met haar hetzelfde af. Dat klinkt dan weer alsof ze denkt dat 'seks hebben op de manier waarop je wil' onwenselijk is, want daarmee doen andere mensen dingen zoals 'massaal een dertienjarige massaal aan de schandpaal nagelen'. En het punt dat ik wilde maken is: die mensen zijn verkeerd, niet zij. En dat 'blijf maagd anders word je uitgelachen' daarom slecht advies is. Ik vind het wel tragisch wat haar is overkomen, dus ik hoop dat haar ontmaagding (op dat moment) leuk was, ondanks de nare reacties achteraf, en dat ze daarna lekker naar een grote stad is verhuisd. Laatst gewijzigd op 11-08-2016 om 19:27. |
![]() |
|
![]() |
Mijn ontmaagding zelf was leuk en fijn... Ben nu inmiddels heel wat jaartjes ouders maar had het gewoon anders gewild. Wat ik duidelijk wilde maken is gewoon dat het zonde is om je te laten ontmaagden op een niet al te confertabele plek maar gewoon met de juiste persoon op een fijne plek! Reacties is nu even bijzaak
|
![]() |
|
|