Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2016, 16:23
lulu2806
lulu2806 is offline
Ik heb nog nooit een relatie gehad en ben nog steeds maagd...... reden...geen idee. Ik heb wel het 1 en ander geprobeerd met jongens maar ik kon gewoon niet echte seks met ze hebben....ik heb er achteraf wel spijt van want voor mij gevoel heb ik het gevoel alsof ik achterloop.....sociaal achterloop. Ik ben geen lelijke vrouw dus vaak denken mensen dat er iets mis met mij is. Ben ik raar>? ik heb het gevoel alsof ik er niet bij hoor....
Met citaat reageren
Oud 04-07-2016, 17:20
Elin3
Elin3 is offline
Je hoeft je voor zoiets echt niet te verontschuldigen. Het is er nog niet van gekomen, nou en? Misschien ben je gewoon nog niemand tegengekomen die leuk genoeg was voor jou om seks mee te hebben. Als je nog nooit een relatie hebt gehad, en je je er niet comfortabel bij voelt om zonder relatie seks te hebben, is het heel begrijpelijk dat je nog maagd bent. Niks om je voor te schamen!
Oud 04-07-2016, 18:04
patrick1495
patrick1495 is offline
tsja dat kan, ik ben ook 21 ook nog niet echt aan seks toegekomen. maarja er zijn ergere dingen in het leven.

gewoon wachten tot de die ene speciale persoon tegen komt waarmee je je fijn genoeg voelt.

ik vraag mezelf ook soms af waarom ik niemand kan vinden waarmee ik ''de daad'' kan doen , ligt het aan mij? maar gewoon blijven doorgaan met je leven en dan kom je vanzelf wel iemand tegen waar het goed mee voelt toch.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2016, 22:02
Anonymous John
Anonymous John is offline
Niet voor schamen, nee. Maar je zou best kunnen kijken naar de redenen er achter. Dus niet met de poging om het te verliezen, maar om jezelf in een betere positie te stellen voor wanneer de juiste persoon en het juiste moment wel langskomen.
Oud 06-07-2016, 03:45
Simmim
Simmim is offline
Hoef je je zeker niet voor te schamen! Waar denk je zelf dat het aan ligt? Ben je er bang voor? Dat was ik zelf namelijk een hele tijd, bang dat ik niet goed genoeg zou zijn ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2016, 09:25
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ken best een hoop mensen (M/V/A) die ook tot ruim in de twintig maagd zijn gebleven. Ze praten er niet veel over, maar ze zijn er wel. De meesten van hen hebben inmiddels hele doorsnee relaties.

Niks raars aan.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2016, 22:59
joel00pink
joel00pink is offline
Ik ben nog niet op die leeftijd als die van jou maar je bent nog jong, wees trots dat je je maagdelijkheid niet verloren hebt aan een onbelangrijk persoon☯
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 03:35
Pervect
Pervect is offline
Maagdelijkheid is niets. Het is serieus als het niet willen drinken uit hetzelfde glas als je geliefde. Slaat nergens op, je zoent elkaar. Het zit allemaal tussen je oren, althans de "waarde" die aan maagdelijkheid gehecht wordt, net zoals de eewww!!-factor als je uit hetzelfde glas drinkt terwijl je constant die bacteriën deelt met je tong in elkaars bek.
Tl;dr: Ik zie niet waarom mensen denken dat "maagd zijn" iets magisch is, of dat ontmaagd zijn zo geweldig is. Het is niks anders dan het een keer gedaan te hebben, wow 👌👏
Met citaat reageren
Oud 29-07-2016, 05:49
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maagdelijkheid is niets. Het is serieus als het niet willen drinken uit hetzelfde glas als je geliefde. Slaat nergens op, je zoent elkaar. Het zit allemaal tussen je oren, althans de "waarde" die aan maagdelijkheid gehecht wordt, net zoals de eewww!!-factor als je uit hetzelfde glas drinkt terwijl je constant die bacteriën deelt met je tong in elkaars bek.
Tl;dr: Ik zie niet waarom mensen denken dat "maagd zijn" iets magisch is, of dat ontmaagd zijn zo geweldig is. Het is niks anders dan het een keer gedaan te hebben, wow 👌👏
Voor sommige mensen heeft maagdelijk wel waarde en dat is ook prima. En daarnaast is lichaamssappen uitwisselen via een glas toch echt wel wat anders als via seksueel lichamelijk contact. Bij seksueel contact komen hormonen vrij en kan je je emotioneel aan je sekspartner gaan hechten. Dat gebeurt niet wanneer je uit hetzelfde glas drinkt
Oud 29-07-2016, 08:20
bikinigek
bikinigek is offline
Wou al zegge leen liever mijn glas uit dan jan en alleman aan mijn plassert te late zitten
Met citaat reageren
Oud 10-08-2016, 12:46
Prada5001
Prada5001 is offline
Meid, wacht gewoon op de ware.... Ik was op m'n 13e al geen maagd meer. In de bosjes bij dorpsfeest. Spijt? Nee dat niet, maar had het wel anders gewild. Het ging rond en ik werd het hoertje van het dorp. Just wait for it. Komt vanzelf
Met citaat reageren
Oud 10-08-2016, 12:47
Prada5001
Prada5001 is offline
Citaat:
Ik ben nog niet op die leeftijd als die van jou maar je bent nog jong, wees trots dat je je maagdelijkheid niet verloren hebt aan een onbelangrijk persoon☯
Helemaal mee eens!!!!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2016, 13:46
bikinigek
bikinigek is offline
Ts Nog online geweest?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2016, 16:45
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Meid, wacht gewoon op de ware.... Ik was op m'n 13e al geen maagd meer. In de bosjes bij dorpsfeest. Spijt? Nee dat niet, maar had het wel anders gewild. Het ging rond en ik werd het hoertje van het dorp. Just wait for it. Komt vanzelf
Wat vond je precies vervelend, de seks zelf of de reacties van de mensen in je dorp?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2016, 00:39
MisterShy
MisterShy is offline
Citaat:
Wat vond je precies vervelend, de seks zelf of de reacties van de mensen in je dorp?
Wat denk je zelf, Sherlock. Alsof ze het fijn vond dat mensen zo reageren.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2016, 06:46
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het is best een goede vraag! Misschien vond ze de seks wel heel fijn, maar werd het door de reacties een negatieve ervaring. Of vond ze de seks in de eerste plaats al niet geweldig en kwamen de reacties dat gevoel versterken. Kernvraag is eigenlijk wat ze van de seks vond.
Oud 11-08-2016, 13:19
Prada5001
Prada5001 is offline
Mensen is dat belangrijk ofzo... Maar het gaat meer op de manier hoe ik ontmaagd ben. De plek. Had het liever specialer gewild in mijn eigen bed.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2016, 18:58
Anonymous John
Dit is een seks forum, mensen willen details.

Het is ook belangrijk voor anderen die in de bosjes willen neuken (bijv. welk standje daar het beste voor is geschikt).
Oud 11-08-2016, 19:21
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Het is best een goede vraag! Misschien vond ze de seks wel heel fijn, maar werd het door de reacties een negatieve ervaring. Of vond ze de seks in de eerste plaats al niet geweldig en kwamen de reacties dat gevoel versterken. Kernvraag is eigenlijk wat ze van de seks vond.
Niet helemaal. De kernvraag was gewoon wat ze vervelend vond, de seks of de reacties. Het kon beide kanten op.

Citaat:
Zie hierboven, beste Watson.

Maar kennelijk is 't niet helemaal duidelijk waar ik heen wilde met mijn vraag.

Ik vond haar post opmerkelijk. Ze zei: geen spijt, wilde alleen dat ik niet uitgelachen werd door het hele dorp. Dat klonk alsof ze de ervaring oké vond, alleen de negatieve sociale gevolgen niet. Vervolgens raadde ze de topicstarter (een vrouw van vierentwintig) aan om maagd te blijven tot ze de ware tegenkomt, want straks loopt 't met haar hetzelfde af. Dat klinkt dan weer alsof ze denkt dat 'seks hebben op de manier waarop je wil' onwenselijk is, want daarmee doen andere mensen dingen zoals 'massaal een dertienjarige massaal aan de schandpaal nagelen'.

En het punt dat ik wilde maken is: die mensen zijn verkeerd, niet zij.

En dat 'blijf maagd anders word je uitgelachen' daarom slecht advies is.

Ik vind het wel tragisch wat haar is overkomen, dus ik hoop dat haar ontmaagding (op dat moment) leuk was, ondanks de nare reacties achteraf, en dat ze daarna lekker naar een grote stad is verhuisd.

Laatst gewijzigd op 11-08-2016 om 19:27.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2016, 20:07
Anonymous John
^^^ Ja dat, want om een 13 jarig meisje tot hoer te bestempelen is gewoon ruk, ongeacht of ze nou in de bosjes of in een bed heeft geneukt.
Oud 11-08-2016, 23:31
Prada5001
Prada5001 is offline
Mijn ontmaagding zelf was leuk en fijn... Ben nu inmiddels heel wat jaartjes ouders maar had het gewoon anders gewild. Wat ik duidelijk wilde maken is gewoon dat het zonde is om je te laten ontmaagden op een niet al te confertabele plek maar gewoon met de juiste persoon op een fijne plek! Reacties is nu even bijzaak
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten