Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2016, 19:53
Bramm123
Bramm123 is offline
Sinds een week of 6 praat ik best veel met een meisje, we hebben iets van 5 keer afgesproken en ik had haar ookal verteld dat ik haar leuk vind. De vorige 2 keer dat ze een jongen leuk vond kwam ze erachter dat het eigenlijk best wel klootzakken zijn/waren dus ze zei dat ze nog wat tijd nodig had maar dat ze me echt een schat vindt enzo. Toen kwam ze vanmiddag op whatsapp (ze is op vakantie) ineens met 'Ik heb nog heel lang na gedacht over mijn gevoelens enzo maar ik weet het echt niet en ik denk dat ik je vooral leuk vind als vriend'.

Tsja dat is niet zo heel geweldig natuurlijk. Vrienden van me hadden ditzelfde probleem ook en die hebben nu uiteindelijk al meer dan een half jaar verkering met die meiden waar dat toen net zo mee ging.

Nu vraag ik me af, moet ik hier nog moeite in stoppen of kan ik dit beter proberen te vergeten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2016, 20:22
Elin3
Elin3 is offline
Zou je er mee kunnen leven als het nooit meer wordt dan vriendschap? Of zou je er vooral enorm van balen, omdat je niet op die manier in haar geinteresseeerd bent?
Oud 15-08-2016, 02:12
Anonymous John
Anonymous John is offline
Lijkt erop dat ze zelfbeeld issues heeft en alleen maar valt op douchebags.

Blijf gewoon proberen, maar accepteer geen gewone vriendschap als je dat niet wilt.
Oud 15-08-2016, 21:23
Anoniem683
Anoniem683 is offline
Ik heb dit zelfde probleem gehad. En ik weet wat je moet doen...

Neem een beetje afstand van haar app niet meer zoveel als jullie deden, spreek wat minder af. Laat zien dat je ook nog andere meisjes leuk vind (Dit laat je zien door afstand te nemen) niet door het te zeggen. Maar zo crieer je aantrekkingskracht en dat wil het meisje. Ze wil iets speciaals hebben en als jij al met meerdere mensen omgaat weet ze dat je makkelijk van iemand anders kan zijn (Als liefde)
Met citaat reageren
Oud 17-08-2016, 12:16
bikinigek
bikinigek is offline
Das type dat op verkeerde valt misbruikt word enz en straks op 40e gescheiden met kinderen alleen zit en zich afvraagd wat deed ik fout. Dus geen moeite in steken je word gebruikt! Als ze problemen heeft komt ze met jou praten omdat je luisterd maar seks heeft ze met een eikel die niks om der geeft... Die types verander je nooit ze moeten het zelf leren.

Seen that done that nu ben ik de eikel ghehe da valt mee
Met citaat reageren
Oud 17-08-2016, 19:23
Martijnftw
Martijnftw is offline
Hey Bram. Ik snap dat je haar heel leuk vind maar dat is het gene wat je je juist in de weg zit.
Je moet interessant blijven voor haar. Dat is ook juist waarom ze steeds na die "klootzakken" gaat.
Zet het contact op een lager pitje.
Misschien een of twee keer appen met haar in de week.
Relatie duurt altijd even, maar zie het zo. Als jij een jaar elke week met haar geappt hebt en haar regelmatig tegen komt, dan ga je vanzelf wat voor haar betekenen.

Ipv die overige tijd in haar te investeren. Investeer die in jezelf. Hoe dan ook.
School, hobby of uitgaan. Gewoon blijven doen wat je leuk vindt. Dit merkt ze ook op dan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten