![]() |
|
![]() |
probeer je licheem uit, let niet op je orgasme, maar denk aan een leuke jongen. Fantaseer wat en probeer maar raak. De eerste keren zal het alleen irritant zijn, maar opeens zal die keer komen dat het wel lukt.
||
![]() |
Citaat:
relax
||
Citaat:
![]() ![]()
|
het is logisch dat je niet "vanzelf' opgewonden wordt door alleen maar een beetje te strelen. je moet in je hoofd ook met seks bezig zijn. bijvoorbeeld door te fantaseren hoe het is om te vrijen met een jongen, of wanneer je een erotisch verhaal leest (op internet vind je genoeg), erotische plaatjes of film ziet. dan kan je rustig beginnen jezelf te strelen, en vanzelf proberen te ontdekken wat je lekker vindt. experimenteer veel en leg geen druk op jezelf door jezelf te dwingen klaar te komen. dat is niet van belang, het gaat erom dat het lekker voelt. en als dat niet gebeurt, doe je het niet. je kan het dan ook nog met een dildo proberen, of door de douchestraal op je clitoris te richten. maar als het niet lekker is, doe je het gewoon niet, het is geen verplichting.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Hmmz , ondanks alle pubers die hiero komen blaaten staat er toch wel een paar goeie tips tussen.
Ik zou zeggen doe wat je zelf wilt en lekker vind , clitje is vrijwel altijd gevoelig speel daar es mee. Gewoon voorzichtig erover heen wrijven met je vingers. Leef gewoon tijdelijk in je heetste fantasie , word lekker opgewonden dan is ook lekker nat daar beneden ![]()
|
![]() |
sommige meisjes vinden het fijn als je met natte vingers je binnenste schaamplipjes tussne duim en wijs vinger neemt en dan heel zachtjes je duim en wijs vinger een klein stukje in tegen gestelde richting laat bewegen. en dan weer terug en zo dan stromen ze vol met bloed en worden ze gevoeliger. en twee of drie vinger kootjes diep in je vagina daar zit aan de kant van je buik een plekje dat iets minder glad is dan de rest maar wel natter das je ge plek
als je met de palm van je hand naar boven een middelvinger en/of een wijsvinger inbrengt en dan gaat "krabben" zonder je nagels te gebruiken dus alleen met je vinger toppen dan voelt dat ook lekker. het is een soort kom hier gebaar maar dan met je pols een beetje in een rare houding lol. lauw water tussen je buitenste schaam lippen laten lopen vinden sommige meisjes ook leuk en jah meisjes moeten het meer van fantasie hebben geloof ik dan jongens over het algemeen maar als dat bij jou dus niet zo is dan zou ik even wat grafisch beel opduikelen,.. op het internet lukt je dat binne tien minuten lol. en gebruik de beelden die je ziet of verhalenm die je leest om zelf verder over na te denken. en fantasie kan misschien vreemd zin om ge forceerd te hebben,.. maar als je echt dat warme zoete gevoel wil beleven dan ga je makkelijk genoeg dingen bedenken. en je hoeft je nooit te schamen voor je fantasien want die zijn privee. niets is te gek, al geil jer er bijvoorbeeld op om iemand vast te binden ofzow gewoon over dromen . dat stukje van je gedachten is van jou. Geneer je niet doe het anders op een tijdstip dat er niemand in huis is of je ouders slapen of what ever. neem de tijd en relax of wind je op,.. wat ever gets your blood pumpin ![]() hulpstukken een beetje vermijden anders kan je strax niet meer komen zonder die dingen
||
![]() |
Citaat:
Dat probleem had ik dus ook! Maar een aantal weken geleden lag ik in bad en kwam op het idee om de douchekop te proberen.. Wij hebben zO'n verstelbare dus zette ik hem op de hardste stand en liet ik er lauw water uit lopen.. Toen ging ik in bad zitten en liet de sproeiende douchekop het water inzakken terwijl ik richting vagina ging.. Toen ik daar eenmaal aangekomen was ging ik heen er weer en kwam tot de conclusie dat het echt lekker was!! Na wat heen-en-weer bewegingen kwam ik tot een schokkend orgasme.. Daarna kon ik het niet meer aan om het over te doen.. Het was een gewoon TE prettig gevoel! Ik heb snel de douchekop weggelegd en ben rustig weer in bad gaan liggen waarna ik hevig natrilde.. Die nacht was ik erg geil en probeerde mezelf te vingeren maar ik kwam niet tot een orgasme. Toen ben ik weer in het bad gegaan (helemaal in het donker want m'n ouders lagen in de kamer ernaast) en deed ik hetzelfde maar dan liggend.. Dat is ook zeker een aanrader! |
![]() |
|
![]() |
ik weet allen dat toen ik begon met mastrubatie ik me er echt toe moest zetten om door te gaan want het is laten we het zo zeggen,...saai als je niet weet welke snelheden welke krachten en waar. aar je moet er gewoon tijd in investeren. en je zelf over die grens van verveling (ok nou heb ik genoeg gepprobeerd) heen helpen.
gewoon door gaan tot het prettigge gevoel omslaat in een zoet hongerend warm gevoel van genot.,.... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
DOUCHESTRAAL!!!
gewoon in bad gaan zitten/liggen en de douchestraal op je vagina richten, vooral je clitoris heel lekker dus. Ik zelf kom er ook klaar van. vingeren luktte bij mijzelf eerst ook nie, maar inderdaad ondek je lichaam en je gevoelige plekjes, en dan komt het er op een gegeven moment eg wel van!! ![]() suc6! kus cutegirl
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |