Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben bang dat je te lang hebt gewacht met actie ondernemen. Je kunt wel blijven zeggen dat het afspreken vanzelf komt, maar meestal is het zo dat hoe langer je al contact hebt met een meisje, hoe meer je van elkaar weet en hoe minder 'spannend' het zal worden. Dus in het vervolg: Echt zo snel mogelijk afspreken en stoppen met bellen en appen, want dan ga je niet vooruit in jullie relatie.
Over hoe hiermee om te gaan is hierboven al gezegd: Als je van jezelf weet dat je vrienden kan blijven met haar en het je niet zal hinderen, probeer dit dan langzaam te doen. Af en toe contact hebben is goed maar teveel kan ook weer te confronterend zijn. |
![]() |
|
![]() |
Late reactie, maar dank voor jullie reacties!!
Ik heb besloten om wat minder contact met haar te nemen en zelf dingen te gaan ondernemen (zoals nieuwe hobby's, meer uitgaan en nieuwe vrienden maken). Ik denk dat ik er dan wel ver mee kom. Ik ga in de komende weken kijken hoe het contact gaat verlopen. Nogmaals hartelijk bedankt! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
mijn vriendin "houd" van een boyband DieEneOnbekende | 12 | 04-06-2016 21:55 | |
Onzin |
Mijn moeder was gisteren aan het vertellen dat ik 26 ben Verwijderd | 30 | 25-05-2016 01:02 | |
Liefde & Relatie |
Aparte Crush :/ Verwijderd | 9 | 28-05-2014 13:07 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied, #53 groovy | 500 | 19-01-2007 09:22 | |
Liefde & Relatie |
;-( farai | 24 | 20-03-2006 13:50 | |
Liefde & Relatie |
vriend+beste vriendin=auw AngelLena | 74 | 10-09-2003 19:37 |