Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Oke en dan nog iets, Als ik haar zie wat doe ik dan? Want ik ben een best wel verlegen persoon dus ik weet niet of ik haar gewoon een knuffel moet beginnen of iets anders....We gaan naar het park toe alleen ik weet niet op welke afspraak ik het officieel moet vragen en wanneer ik haar bijvoorbeeld echt moet zoenen ofzo (Dat ik nooit gedaan heb
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar ik denk gewoon een knuffel bij aankomst geven? |
![]() |
||
Citaat:
Als jullie echt niets hebben om over te praten weet je ook snel genoeg dat je geen relatie willen hebben. Wat stilte door de zenuwen is heel begrijpelijk, maar als jullie nu al uitgepraat zijn zegt dat ook iets.
||
![]() |
Citaat:
En bij afscheid zou ik opnieuw gewoon een kus op de wang geven. Een echte kus komt vanzelf als jullie zich er allebei goed bij voelen. (Hoeft zeker niet op de eerste date) |
![]() |
|
Niet meteen zoenen, tenzij het overduidelijk enorm klikt.
Geen dom gedoe meer met vrienden die haar 'testen'. Ook geen afspraken meer afzeggen als je wel gewoon wil afspreken. Geen spelletjes, gewoon normaal communiceren. Ze was voor die rare spelletjes overduidelijk geïnteresseerd, dus ga naar die date en kijk of je 't leuk hebt samen, of er spanning hangt. Knuffel of kus op 'r wang kan wel. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |