Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2016, 17:50
Verwijderd
Ik praat wel is met iemand en ze zegt wel is dat t niks wordt tussen ons als t onderwerp in t algemeen relatie's is.
Maar daarnaast vind ze vrijwel alles mooi/leuk wat ik ook mooi/leuk vind.
Ze lacht om veel dingen die ik zeg enz...

Dus ik begrijp het ff niet. Als iemand me zou kunnen helpen zou het fijn zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2016, 17:52
Michel01
Michel01 is offline
Misschien schaamt ze zich een beetje om te zeggen dat ze je leuk vind? Misschien is het een grote stap voor haar?
Oud 01-09-2016, 17:59
Verwijderd
Ik weet het niet... Ik hoop het eigenlijk niet. Want ze is eigenlijk best een leuke meid. Maar ik wil er zeker van zijn dat het wederzijds ook zo is voordat ik iets ga ondernemen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 17:59
bloodyb
bloodyb is offline
Vraag haar eens waarom ze dat denkt?
Oud 01-09-2016, 18:01
Elin3
Elin3 is offline
Hoe gaan jullie nu met elkaar om?
Oud 01-09-2016, 18:02
Verwijderd
Waarschijnlijk omdat ze me niet knap genoeg vind want ik val bij haar niet onder knappe jongens... Ik weet namelijk wat ze knap vind maar daar kom ik niet in de buurt...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 18:04
Michel01
Michel01 is offline
Misschien vindt ze jou juist knap, maar zegt ze het gewoon niet! Een meisje had ook allemaal idealen over jongens waar ik totaal niet aan voldeed en opeens vond ze me toch "knap"
Oud 01-09-2016, 18:04
Verwijderd
Elin3, op school praten we bijna niet omdat we niet willen dat de klas t weet dat we zoveel praten via app. Maar verder gezellig ze vertelt open over haar en als er wat is vertelt ze het ook... T enigste wat ik wel weet is dat ze t ook met iemand anders uit de klas doet en die vind ze ook niet leuk...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 18:10
Obelise
Obelise is offline
Gewoon goed contact houden en steeds betere vrienden willen worden.

Fc de rest
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 19:28
Verwijderd
Dat zal ik sowieso doen, maar ik wil juist weten hoe ik het op n onopvallende manier eruit kan krijgen...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 19:56
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dat zal ik sowieso doen, maar ik wil juist weten hoe ik het op n onopvallende manier eruit kan krijgen...
Niet (bijna) alleen maar appen, maar ook "in het echt" samen afspreken en dingen doen. Dus juist wel iets ondernemen.

Je hebt al drie andere topics over ongeveer hetzelfde. Daarin zijn ook al tips gegeven. Maar wat heb je daarmee gedaan?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 20:08
Verwijderd
de ballen miet om het uit te voeren... T enigste wat ik wel weet als ik iets leuks zeg over d'r dan skipt ze snel door naar n ander onderwerp...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 21:55
Elin3
Elin3 is offline
Zorg voor real life contact, dan kan je pas echt wat gaan opbouwen.
Oud 02-09-2016, 09:53
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ze vindt je niet leuk, want ze heeft gezegd dat het niks gaat worden.

Wat snap je daar niet aan?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2016, 10:07
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
de ballen miet om het uit te voeren...
Het is duidelijk: op basis van jullie app-geschiedenis vindt ze je niet op die manier leuk. Dat zou misschien op termijn nog kunnen veranderen als jullie ook 'in real life' met elkaar omgaan (als je het aankan op gewone vriendschappelijke basis met haar om te gaan). Maar op deze manier wordt het sowieso nooit iets. Dus leg je er dan maar bij neer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten