Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2016, 10:43
Cherry77
Cherry77 is offline
Hii,

Wil graag wat kwijt! Ik heb nu zo een jaartje online contact/chatcontact met een wat oudere man (38 jaar). Ik ben zelf 26 jaar. Ik kan altijd bij hem terecht als ik ergens mee zit (tenminste als hij online is!). Het is een platonische vriendschap, maar de laatste weken flirt hij wat meer. Ik had een maand geleden nog wel een relatie, nu niet meer. Het uitgaan van mijn relatie staat overigens compleet los van mijn online contact! Deze man heeft nog steeds wel een vriendin.

Laatste tijd is ons contact intensiever, maar ook aparter geworden. Maar ik vind hem wel leuk en hij lijkt mij of mijn aandacht ook leuk te vinden. Toen ik een vriend had, zei hij vaker dat hij had gehoopt meer zijn ''best'' te hebben gedaan om mij te krijgen toen ik nog vrijgezel was. Toentertijd (dus de periode voor mijn ex) spraken we elkaar nooit prive. Ons contact begon een jaar geleden meer op te bloeien.

Toen het net uit was, zei hij dat we eindelijk een liefdesbaby kunnen maken. Ook praten we nu heel lang met elkaar via de chat. Soms elke avond. Hij flirt vaak met me. Hij zegt me te missen, aardig te vinden. Maar nooit een nummer of email gevraagd, hij staat er ook niet voor open. Heb het laatst wel gevraagd. Ik weet ook niet hoe hij er uit ziet. Denken jullie dat deze man mij niet echt leuk vindt, maar gewoon een spelletje speelt? Hij flirt wel heel vaak met me en ik merk zeker dat hij jaloers wordt als anderen mij aandacht geven. Hij vraagt daar vaak naar, hij vraagt bevestiging over wat ik van hem vind. Komt vrijwel meteen online als ik er ben. En sluit altijd af met: we appen! Terwijl wij buiten de chat totaal geen gegevens van elkaar hebben. Tsja! Vind het wel een rare tegenstrijdigheid. Dat afhouden, maar toch ook weer niet.

Nu het uit is met mijn vriend zet hij ook geen serieuze stappen, hij heeft wel een vriendin. Maar ook daar is hij redelijk vaag over vanwege privacy redenen. Ze wonen ook niet samen.

Kortom: ik voel me net een tiener. Ik weet totaal niet wat zijn doel is, wil ook niet als entertainment/egostreling dienen. Wel prioriteit. Zit er ook na te denken om nooit meer op die site terug te keren als het zo moet gaan. Ik hoop op adviezen hier

Groetjes

Laatst gewijzigd op 01-09-2016 om 11:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2016, 11:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hij vindt de aandacht / band waarschijnlijk wel oprecht leuk, maar zit er misschien mee dat hij een vriendin heeft (of dat zijn vriendin er achter komt). Zolang hij een vriendin heeft zou ik er niet te veel van verwachten / willen, en als hij naar jou toe niet open wil zijn over zijn leven zou ik hem niet teveel vertrouwen..

Je kunt eens concreet aangeven dat je het op deze manier niet genoeg vindt, meer wilt en overweegt te stoppen met chatten als hij dat niet kan / wil bieden.. Je hebt dan kans dat het in één keer over is, maar dan heb je in ieder geval wel duidelijkheid. Laat je in ieder geval niet eindeloos meesleuren door hem hopend op een kans, terwijl hij niks concreets wil, dat eindigt er waarschijnlijk in dat jij (uiteindelijk) met een kutgevoel achter blijft.

Succes!
Oud 01-09-2016, 12:05
Obelise
Obelise is offline
Yeah, zal je vast oprecht interessant vinden, weet alleen niet op hij een realistisch beeld heeft van de relatie, wie weet is t wel leuk wat meer met hem hier over te praten?

En vraag hem misschien wat genuaceerder en structeeler te zijn met ze "liefdes baby" opmerkingen, als voorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 12:14
xpicture
xpicture is offline
Ik zou eerst om een foto vragen, wie weet is die niet 38 en loog die er over. Dit kan gevaarlijk voor je uitpakken.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 12:15
Cherry77
Cherry77 is offline
Citaat:
Hij vindt de aandacht / band waarschijnlijk wel oprecht leuk, maar zit er misschien mee dat hij een vriendin heeft (of dat zijn vriendin er achter komt). Zolang hij een vriendin heeft zou ik er niet te veel van verwachten / willen, en als hij naar jou toe niet open wil zijn over zijn leven zou ik hem niet teveel vertrouwen..

Je kunt eens concreet aangeven dat je het op deze manier niet genoeg vindt, meer wilt en overweegt te stoppen met chatten als hij dat niet kan / wil bieden.. Je hebt dan kans dat het in één keer over is, maar dan heb je in ieder geval wel duidelijkheid. Laat je in ieder geval niet eindeloos meesleuren door hem hopend op een kans, terwijl hij niks concreets wil, dat eindigt er waarschijnlijk in dat jij (uiteindelijk) met een kutgevoel achter blijft.

Succes!
Ik wil er ook niet te veel van verwachten. Het jammere is dat hij degene is die altijd begint met flirten. Ik ben zelf voorzichtiger daarmee. Zal het eens concreet aangeven dat ik zo een contact niet meer prettig vind, mede door het feit dat hij tegenstrijdige signalen blijft geven.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 12:19
Cherry77
Cherry77 is offline
Citaat:
Ik zou eerst om een foto vragen, wie weet is die niet 38 en loog die er over. Dit kan gevaarlijk voor je uitpakken.
Er zijn ook andere dingen waar ik mijn vraagtekens bij heb, maar anderzijds is hij me niet verplicht om Alles te vertellen/foto te sturen. We hebben geen relatie o.i.d. Hij vertelt weinig details over zichzelf als ik iets specifieks vraag, maar vraagt wel veel over mij. Een foto zal hij om deze reden nooit sturen.

Hoe kan het gevaarlijk uitpakken? Zolang ik niet met hem afspreek, ben ik veilig
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 12:20
Cherry77
Cherry77 is offline
Citaat:
Yeah, zal je vast oprecht interessant vinden, weet alleen niet op hij een realistisch beeld heeft van de relatie, wie weet is t wel leuk wat meer met hem hier over te praten?

En vraag hem misschien wat genuaceerder en structeeler te zijn met ze "liefdes baby" opmerkingen, als voorbeeld.
Misschien ziet hij het gewoon als een lolletje en als ik nooit meer terugkom, neemt een ander zo weer mijn plaats in .
Ben nu op het punt gekomen dat ik het allemaal te vaag begin te vinden en niet weet waar hij heen wilt met zijn gedrag.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 12:30
Obelise
Obelise is offline
Hmmm, kan alleen zeggen dat omdat het een oudere man is, hij misschien al heel lang chat, 10 jaar geleden, super direct en allemaal bizare dingen zeggen, was toen normaler, wie weet voelt hij zich super ongemakkelijk, kan ook zijn dat hij zoals mij is, en misbruik maakt van dat je toch geen relatie met hem wilt, zodat hij even met een jonge meid kan flirte?
Vind ik altijd super melig!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 12:32
bloodyb
bloodyb is offline
Ik vind het een beetje vreemd dat jullie na een jaar chatten/flirten nog niet van elkaar weten hoe jullie er uit zien.
Oud 01-09-2016, 12:34
Obelise
Obelise is offline
Zie iedereen online als nep, elke keer als je t uitzoekt, is t ook meestal zo, daarom zoek ik t gewoon niet meee uit

Liegen ook nog bizar veel!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 13:15
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoe kan het gevaarlijk uitpakken? Zolang ik niet met hem afspreek, ben ik veilig
Technisch gezien, ja. Maar je speelt tegelijkertijd wel een spelletje met je eigen gevoelens. Deze man is mysterieus en heeft bovendien al een relatie. Natuurlijk voelt het goed als hij interesse in jou toont of met je flirt, maar je moet niet het risico lopen dat jij blijft hangen in deze vreemde vriendschap die zich nooit verder zal ontwikkelen dan dit.
Reageren

Regels voor berichten