Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2016, 15:46
Verwijderd
Hey allemaal
school is weer begonnen en vandaag had ik mijn eerst gym les ik doe 2vwo. We moesten 60 meter sprinten ik deed dat in 12.35 sec. volgend week gaan we het nog een keer doen als herkansing ik dacht dat 12.35 wel goed zou zijn maar het blijkt dat dat gelijk staat aan een 4.8 als je een 10 wil moet je het in 8 sec. doen. Iemand tips wat ik tijdens het rennen kan doen om sneller te gaan of goede oefeningen die je conditie/ snelheid verbeteren?
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2016, 16:42
Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Veel oefenen en goede schoenen
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 16:58
Verwijderd
ik heb mijn basketbal schoenen ik denk dat ie wel goed zijn maar ik denk dat ik volgende keer mijn hardloop schoenen aan trek misschien iets beter nog goede oefeningen?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 17:05
Elin3
Elin3 is offline
Binnen een week kan niet onwijs veel doen, op lange termijn heb je er wel baat bij om te gaan hardlopen.
Oud 01-09-2016, 17:22
Verwijderd
maar zou ik door hardtelopen iets sneller kunnen worden?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 17:45
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
maar zou ik door hardtelopen iets sneller kunnen worden?
Door twee keer zomaar hard te lopen waarschijnlijk niet, maar door regelmatig te trainen mogelijk wel.
Oud 01-09-2016, 17:48
Jerthy
Jerthy is offline
Zorgen dat je goed grip hebt. Start op het goede moment. Mijn leraar gaf trouwens altijd het advies om laag te blijven; dus niet rechtop gaan rennen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 17:55
Michel01
Michel01 is offline
Leun een beetje naar voren; iets meer dan wanneer je normaal sprint. Als je naar voren leunt kan je meer snelheid maken, maar wel zorgen dat je niet valt! En natuurlijk precies op de bel/klap/weet ik veel ding starten, kan je ook wat tijd besparen.
Oud 01-09-2016, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Leun een beetje naar voren; iets meer dan wanneer je normaal sprint. Als je naar voren leunt kan je meer snelheid maken, maar wel zorgen dat je niet valt! En natuurlijk precies op de bel/klap/weet ik veel ding starten, kan je ook wat tijd besparen.
dankje wel mijn leraar vertelde dat ook maar daar heb ik niet op gelet eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Zorgen dat je goed grip hebt. Start op het goede moment. Mijn leraar gaf trouwens altijd het advies om laag te blijven; dus niet rechtop gaan rennen.
Dankje well
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten