Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb voornamelijk mannelijke vrienden en dat is allemaal platonisch. Ik vind ze hartstikke lief en zou voor veel midden in de nacht mijn bed uitkomen en er naartoe rijden als er iets is, maar ik kan absoluut niet praten over aantrekkingskracht. Ook met de exen waar ik nog contact mee heb niet. Het zijn niet voor niks exen.
|
![]() |
Ben niet rijk, maar ben wel makkelijk kwa geld... en verdien redelijk goed als 19 jarige en geef haar echt heel veel aandacht enzovoort, alleen iedereen mag weten dat we wat hebben behalve de voetbalclub, en natuurlijk zien ze ons buiten hand in hand lopen enzo. Maar ze verwijdert mijn foto van haar telefoon achtergrond als we gaan sporten, en er is een vrouw die haar ex en haar gekoppeld had, nou die mag het dus helemaal niet weten. Ik vraag me gewoon af waarom dat zo is. En als ik het vraag zegt ze wil gewoon niet dat ze gaan bemoeien met op wie ik verliefd ben. I dont know maar ben niet onverzorgd of lelijk of iets, om de week naar de kapper alles. Ben altijd schoon dus zou niet begrijpen waarom de club het niet mag weten.
|
![]() |
|
![]() |
Ten eerste wat Axel zegt.
Persoonlijk zal ik effe racistisch zijn hier, maar "insert racist comment here" ex-vriendjes, zijn niet altijd blij met vrouwen die een -goeie- jongen vinden, en zie hun dat best wel willen verpesten... Verder gewoon even met haar praten, want ze kan je niet vertellen dat, wie weet een paar van der ex-en gaan flippe (moet je ook niet echt vragen) en wie weet jullie relatie een stuk moeilijker maakt. Gewoon goed praten, vertrouwen en steun, begrip, and a whole lot of willpower! Ik denk met 30% dat dit wen goeie meid is, ik ga soms al voor 3% |
![]() |
|
![]() |
Hmm, liep net naast der ze had me weer als achtergrond verwijderd en gewoon een witte achtergrond gezet, ook heeft ze me naam armbandje eraf gehaald terwijl ik deze altijd aan heb, ik snap gewoon niet dat ze het niet wil openbaren op de club. Ik bedoel het schend mijn vertrouwen in der, maar ik wil er niet met der over praten het is toch logisch dat je blij bent met je vriendje... of ben ik nou gek, en toen een meisje uit dat team me snapchat vroeg flipte ze helemaal, tja ze kan niet weten dat ik bezet ben toch. Ik vind het gewoon allemaal heel raar. Ook geen foto's of Facebook insta enzovoort.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Wil je graag dat de relatie die je hebt kapot gaat? Dan moet je vooral zo doorgaan als dat je nu doet.
Je communiceert slecht (niet) met haar, misschien handig om dat eens te gaan doen. En je bent continu onzeker omdat jij niet zo bent zoals haar exen. Misschien vindt ze je wel leuk om de persoon die jij bent en kan het haar geen klap schelen of je nu wel of geen kleurtje hebt. En dat zal vast wel zo zijn, want anders was ze heus niets met je begonnen. Stop met het in hokjes denken, jezelf naar beneden te praten en je onzeker te voelen en geniet gewoon van de relatie als het nu nog niet te laat is door hoe je je hebt opgesteld.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 37 topic 2 Dark Phoenix | 237 | 11-08-2007 20:55 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Verlangen Guinevere03 | 3 | 22-04-2004 00:13 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |