Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2016, 10:53
xpicture
xpicture is offline
Beste lezers,

Ik ga jullie even kort uitleggen wat ik bedoel met de titel,
Er was een meisje op de voetbal, mooie kont leuke gezicht alles was voor mij perfect.
Toen ik wat onderzoek ging doen naar der bleek op Facebook te staan dat ze al een relatie had sinds 2014 met een donkere jongen.
3 maanden later werd ik gevraagd om met haar een team te coachen, heel leuk enzo en dit was mijn kans. Na lang wapp over teams enzovoort gingen we persoonlijke dingen praten waar uit bleek dat zij geen vriendje had.
ik was vrij wel onzeker want ik ben 19 zij is 22 en dacht dit gaat nooit wat worden omdat ze dat niet wil, ze valt niet op blank en jong. Ze viel altijd op donker, lang, redelijk gespierd en ouder dan haar, al haar exen zijn 26-30.
Nu heb ik wat met haar al 3 maanden, ik ben Blank, 1,86 (haar vriendjes waren 1.95+) en gespierd. Wat ik niet snap is dat ze dus 5 exen had voor mij allemaal donker en ouder en nu opeens een kind (zo noem ik me zelf even) wilt. Denken jullie dat ik word gebruikt of dat ik maar een rebound ben. Ze zegt ik heb nog nooit iemand gehad op wie ik zo verliefd was enzovoort. Iemand ervaring?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2016, 10:58
Elin3
Elin3 is offline
Het kan dat ze jou zo leuk vind dat dat type een stuk minder belangrijk wordt. Maar de enige die dat met zekerheid kan zeggen is zij.
Hebben jullie al eens wat samen afgesproken? Of is zij al de vriendin waar je over schrijft in het andere topic?

Laatst gewijzigd op 30-08-2016 om 11:05.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2016, 11:05
Obelise
Obelise is offline
Uiterlijk is ook niet alles, bij jouw misschien alleen een bonus
Met citaat reageren
Oud 30-08-2016, 11:08
Dekaloog
Dekaloog is offline
Misschien valt ze wel (ook) op innerlijk en niet alleen op jouw kont, gezicht of huidskleur.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2016, 11:54
Axel11
Axel11 is offline
Waarom twijfel je zo? Is de enige reden echt dat jij qua uiterlijk zo afwijkt van haar ex'en?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2016, 12:03
xpicture
xpicture is offline
Ja ze is die gene van het andere topic, nee ben er niet onzeker van maar donker en blank is wel groot verschil, ik ken vrouwen die zeggen donkere mannen zou ik nooit wat mee willen doen, ken vrouwen die zeggen geef mij maar donkere mannen. Probleem is dat ik nog nooit iemand heb gezien die op beide viel, ook toen ze tegen der vriendinnen zei dat ze een blank vriendje had keken ze allemaal op, ouders ook. Ben best onzeker dat ze me opeens niet meer leuk gaat vinden en weer terug gaat naar donkere types.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2016, 12:41
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja ze is die gene van het andere topic, nee ben er niet onzeker van maar donker en blank is wel groot verschil, ik ken vrouwen die zeggen donkere mannen zou ik nooit wat mee willen doen, ken vrouwen die zeggen geef mij maar donkere mannen. Probleem is dat ik nog nooit iemand heb gezien die op beide viel, ook toen ze tegen der vriendinnen zei dat ze een blank vriendje had keken ze allemaal op, ouders ook. Ben best onzeker dat ze me opeens niet meer leuk gaat vinden en weer terug gaat naar donkere types.
Ze laat jou niet ineens zitten vanwege je huidskleur, als ze je laat zitten zit er meer mis dan alleen dat. Ik dacht zelf ook dat ik alleen op jongens viel met een westers Europees uiterlijk, tot het moment dat ik stapelverliefd werd op een Aziaat Soms heeft een bepaald type persoon je voorkeur, maar is iemand buiten dat type zo leuk of bijzonder dat die oude voorkeur niet zo relevant meer is.
Oud 30-08-2016, 12:53
Obelise
Obelise is offline
Als je een breed concept aan mensen aankan, of gewoon veel experimenteerd, en zo achter je ideale partner komt, zijn soms de kleinste details die belangerijk zijn voor vrouwen, ookal is dat jammer, zoals zwart of wit

Edit: alles = als
Met citaat reageren
Oud 30-08-2016, 18:17
xpicture
xpicture is offline
Ze appt nog wel met haar exen, en ze heeft veel donkere vrienden, ik heb gezegd wil dat je stopt. Ze zegt we praten alleen maar over dingen die vandaag gebeuren. Ik vind dat jongens en meisjes niet vrienden kunnen zijn, dat leidt altijd tot seks. Heb ik gelijk?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2016, 18:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, je hebt geen gelijk.
Oud 30-08-2016, 19:13
Obelise
Obelise is offline
...

Wow, dat is wel een beetje bijvooroordeeld?

Moet ze voor altijd zonder mannelijke vrienden zitten?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2016, 19:26
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ze appt nog wel met haar exen, en ze heeft veel donkere vrienden, ik heb gezegd wil dat je stopt. Ze zegt we praten alleen maar over dingen die vandaag gebeuren. Ik vind dat jongens en meisjes niet vrienden kunnen zijn, dat leidt altijd tot seks. Heb ik gelijk?
Nee.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2016, 22:11
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee. Sommige mensen hebben zelfbeheersing. Of zijn überhaupt niet seksueel aangetrokken tot vrienden van het andere geslacht. In mijn ogen kunnen mannen en vrouwen prima vrienden zijn. Als ik een vriend zou hebben die mij verbiedt om met mijn mannelijke vrienden om te gaan, dan denk ik dat die relatie niet lang stand houdt
Oud 30-08-2016, 22:28
Obelise
Obelise is offline
Uiteindelijk moet er toch iets wat vertrouwen zijn?
Anders pas je misschien niet...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2016, 23:36
Anonymous John
Anonymous John is offline
Gewoon niet onzeker doen over die negerpiemels en dan gaat alles een stuk gemakkelijker.
Oud 30-08-2016, 23:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Gewoon niet onzeker doen over die negerpiemels en dan gaat alles een stuk gemakkelijker.
Ik denk inderdaad dat dit het grote probleem is. En blijkbaar weinig vertrouwen in haar en in de relatie.

Ik heb voornamelijk mannelijke vrienden en dat is allemaal platonisch. Ik vind ze hartstikke lief en zou voor veel midden in de nacht mijn bed uitkomen en er naartoe rijden als er iets is, maar ik kan absoluut niet praten over aantrekkingskracht.
Ook met de exen waar ik nog contact mee heb niet. Het zijn niet voor niks exen.
Oud 31-08-2016, 00:40
Obelise
Obelise is offline
Klinkt wel alsof deze meid jouw voorop zet op t moment, kijk gewoon of ze je vertrouwen beschaamd..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2016, 00:40
Obelise
Obelise is offline
Hopelijk ben je niet rijk ofzo ;p
Met citaat reageren
Oud 31-08-2016, 17:44
xpicture
xpicture is offline
Ben niet rijk, maar ben wel makkelijk kwa geld... en verdien redelijk goed als 19 jarige en geef haar echt heel veel aandacht enzovoort, alleen iedereen mag weten dat we wat hebben behalve de voetbalclub, en natuurlijk zien ze ons buiten hand in hand lopen enzo. Maar ze verwijdert mijn foto van haar telefoon achtergrond als we gaan sporten, en er is een vrouw die haar ex en haar gekoppeld had, nou die mag het dus helemaal niet weten. Ik vraag me gewoon af waarom dat zo is. En als ik het vraag zegt ze wil gewoon niet dat ze gaan bemoeien met op wie ik verliefd ben. I dont know maar ben niet onverzorgd of lelijk of iets, om de week naar de kapper alles. Ben altijd schoon dus zou niet begrijpen waarom de club het niet mag weten.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2016, 17:50
xpicture
xpicture is offline
Wat mij wel opvalt als we in de stad lopen, kijkt ze echt heel vaak meer naar donkere mensen als blanke. Als er een donkere man loopt kijkt ze er echt heel erg naar en als er een blanke loopt net wat minder. Kan ook tussen me oren zitten idk.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2016, 18:13
Obelise
Obelise is offline
Nee, als ik naar games kijk, analyseer ik ook zowat elke game, maar niet elke muziek cd.

Verder, goeie meid, wil je persoonlijk een achterhoofd slap geven als je haar weg jaagd ondat je negrodoboie hebt
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 12:15
xpicture
xpicture is offline
Maar Obelise waarom houd ze me geheim voor de club dan?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 12:20
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Maar Obelise waarom houd ze me geheim voor de club dan?
Vraag het haar nog eens / praat erover
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 12:26
Obelise
Obelise is offline
Ten eerste wat Axel zegt.

Persoonlijk zal ik effe racistisch zijn hier, maar "insert racist comment here" ex-vriendjes, zijn niet altijd blij met vrouwen die een -goeie- jongen vinden, en zie hun dat best wel willen verpesten...

Verder gewoon even met haar praten, want ze kan je niet vertellen dat, wie weet een paar van der ex-en gaan flippe (moet je ook niet echt vragen) en wie weet jullie relatie een stuk moeilijker maakt.

Gewoon goed praten, vertrouwen en steun, begrip, and a whole lot of willpower!

Ik denk met 30% dat dit wen goeie meid is, ik ga soms al voor 3%
Met citaat reageren
Oud 01-09-2016, 21:30
xpicture
xpicture is offline
Hmm, liep net naast der ze had me weer als achtergrond verwijderd en gewoon een witte achtergrond gezet, ook heeft ze me naam armbandje eraf gehaald terwijl ik deze altijd aan heb, ik snap gewoon niet dat ze het niet wil openbaren op de club. Ik bedoel het schend mijn vertrouwen in der, maar ik wil er niet met der over praten het is toch logisch dat je blij bent met je vriendje... of ben ik nou gek, en toen een meisje uit dat team me snapchat vroeg flipte ze helemaal, tja ze kan niet weten dat ik bezet ben toch. Ik vind het gewoon allemaal heel raar. Ook geen foto's of Facebook insta enzovoort.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2016, 21:54
Elin3
Elin3 is offline
Praat er over met haar!
Oud 02-09-2016, 12:29
WolterB
WolterB is offline
Wil je graag dat de relatie die je hebt kapot gaat? Dan moet je vooral zo doorgaan als dat je nu doet.

Je communiceert slecht (niet) met haar, misschien handig om dat eens te gaan doen.
En je bent continu onzeker omdat jij niet zo bent zoals haar exen. Misschien vindt ze je wel leuk om de persoon die jij bent en kan het haar geen klap schelen of je nu wel of geen kleurtje hebt. En dat zal vast wel zo zijn, want anders was ze heus niets met je begonnen.

Stop met het in hokjes denken, jezelf naar beneden te praten en je onzeker te voelen en geniet gewoon van de relatie als het nu nog niet te laat is door hoe je je hebt opgesteld.
Oud 02-09-2016, 17:11
Dekaloog
Dekaloog is offline
Die vriendin gedraagt zich wel raar, ik snap de onzekerheid wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten