Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2016, 09:49
Gaan we weer
Gaan we weer is offline
Nou het zit zo,

Ik heb dus 2 vrienden die toevallig mijn ex zijn (puur toeval). Zat ook veel tijd tussen en hij woonde ergens anders toen. (1 )is mijn beste vriend en de andere een gewone vriend (2 even voor het gemak). Ze hebben normaal niet veel contact en klikt niet echt als relatie of echt vrienden weet ik.
Met de beste vriend overleg je natuurlijk alles en nu kwamen we laatst uit bij hem aangezien we het over relaties hadden. Maar toen kwam dus boven dat (2) wil aanpappen met (1) gewoon voor de sex.

Nu is het dingetje dat ik sws niet met een ex aka beste vriend zou aanpappen en dan zeker niet als ze beide in de vriendenkring zitten! Dacht dat dat ook een ongeschreven regel was gewoon uit fatsoen, respect en om geen vriendschappen te verpesten "bro code". Dat heb ik nu dus duidelijk gemaakt nu maar beide zien het probleem niet eens! Terwijl je normaal echt wel op ruzie kan reken als je in bijvoorbeeld de ex en nu goeie vriendin van je beste maat gaat lopen neuken toch? En dan komt hier bij dat beide "vrienden" en toevallig exen van mij zijn Als er sprake van liefde zou zijn zou het helemaal anders zijn, maar dat is dus niet het geval.
Nu moet ik wel zeggen dat we dan gay zijn maar ik kan er gewoon niet bij hoor mensen. Zit allemaal net iets anders dan ivm het aanbod maar dit ....
Ik weet ook zeker dat de nu goeie vriendschap met de beste maat er van zou veranderen wat ik natuurlijk sws niet zie zitten!
Maar nu zegt (1) de goeie vriend dat hij niks zou beginnen maar het ook niet zou stoppen als de ander (2) dan iets zou doen. Sws al een rare situatie maar een beetje scheef denk ik dan .Maar kan er naast zitten.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden en wat jullie dan zouden doen in zo'n situatie.
Alvast bedankt mensen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2016, 09:51
Elin3
Elin3 is offline
Ik snap dat jij je er niet heel prettig bij voelt, maar ik ben bang dat er weinig is wat jij er aan kunt doen. Het is hun leven en hun beslissing.
Oud 06-09-2016, 10:06
Axel11
Axel11 is offline
Ik lees niet echt wat het probleem is anders dan dat jij je er niet zo prettig bij voelt. Waarom zou seks tussen hen jouw vriendschap verpesten?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2016, 10:27
Gaan we weer
Gaan we weer is offline
Citaat:
Ik lees niet echt wat het probleem is anders dan dat jij je er niet zo prettig bij voelt. Waarom zou seks tussen hen jouw vriendschap verpesten?
Nou verpesten is miss een groot woord. Maar er omdat in zulke gevallen vaak klotesituaties ontstaan. Is het niet in het gezicht dan wel achter de rug. Zeker niet altijd hoor . En waarom zou je dat riskeren voor een keertje fun? En ben jij nog vrienden met een ex ? Want moet je even voorstellen dat je beste maat daar dan op springt. Zou niks veranderen voor jou?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2016, 10:40
RobbyB
RobbyB is offline
Je moet je er niet zo druk om maken... dit soort dingen gebeuren vaker in de gaywereld. Ik zou me er ook niet prettig bij voelen maar als ze het beide willen dan kan je ze moeilijk tegenhouden.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2016, 10:56
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nou verpesten is miss een groot woord. Maar er omdat in zulke gevallen vaak klotesituaties ontstaan. Is het niet in het gezicht dan wel achter de rug. Zeker niet altijd hoor . En waarom zou je dat riskeren voor een keertje fun? En ben jij nog vrienden met een ex ? Want moet je even voorstellen dat je beste maat daar dan op springt. Zou niks veranderen voor jou?
Wat verandert het? Jij bent toch ook goede vrienden met je ex'en? Waarom zouden ex-sekspartners dan geen goede vrienden meer kunnen zijn?

En het is toch niet voor niets een ex? Wat maakt het dan uit dat hij (of zij) een keer met een vriend(in) van je het bed induikt? Je kunt het ze ook juist gunnen...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2016, 13:49
Robbert297
Robbert297 is offline
Zij willen het, en dus zou je je er bij neer moeten leggen, hoe hard het ook voor je is...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2016, 00:48
Anonymous John
Anonymous John is offline
Ja, je lijkt je hier meer zorgen te maken over jezelf dan over jouw twee vrienden.
Oud 07-09-2016, 02:17
Dekaloog
Dekaloog is offline
Je beste vriend wil geen verantwoordelijkheid nemen voor zijn keuzes, dat is een beetje zwak.

Voor de rest zou ik er persoonlijk niet mee zitten, maar als je heftige gevoelens in die relatie(s) had snap ik het wel. De oplossing lijkt me praten en begrip. Maar dan vooral zodat jij erkenning krijgt voor jouw gevoel, niet zozeer om ze te weerhouden van hun pleziertje.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2016, 15:40
Gaan we weer
Gaan we weer is offline
Citaat:
Je moet je er niet zo druk om maken... dit soort dingen gebeuren vaker in de gaywereld. Ik zou me er ook niet prettig bij voelen maar als ze het beide willen dan kan je ze moeilijk tegenhouden.
Bedankt voor je reactie
Ja klopt zeker en dat is t enige wat ik nou echt verschrikkelijk vind aan de gay wereld als het het mij vraagt xD jaa oké aangezien mannen meer aan sex denken is t wel zo, maar ik persoonlijk hoef niet alles wat los en vast zit te neuken xD
Met citaat reageren
Oud 07-09-2016, 16:04
Gaan we weer
Gaan we weer is offline
Citaat:
Wat verandert het? Jij bent toch ook goede vrienden met je ex'en? Waarom zouden ex-sekspartners dan geen goede vrienden meer kunnen zijn?

En het is toch niet voor niets een ex? Wat maakt het dan uit dat hij (of zij) een keer met een vriend(in) van je het bed induikt? Je kunt het ze ook juist gunnen...
Zijn geen goeie vrienden van elkaar maar ik wel net hun. Maar het zijn dus naar genoeg exen van mij hea ,waaronder dan 1 nu mijn beste vriend en de andere gewoon een goeie maat. Ik gun sws IEDEREEN een geweldig sexleven ! Ze gaan hun gang maar .. Maar uit iedereen waar ze uit kunnen kiezen om een one night stand te hebben moet dat dan de ex van een goeie vriend zijn ? Ik heb me ook in hun positie ingeleefd maar dan had ik dus sws lekker even verder gezocht. Maar daar zal dan mijn mening wel weer aan bijgedragen hebben.

Maar als ik het dus goed begrijp is het voor jou geen probleem dus.

Maar thx voor je reacties igg Axel !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten