Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2014, 16:29
Verwijderd
Innig geliebte Fizzle!

Meine Liebe zu Dir ist grösser als alles andere auf der Welt. Mit Deinen blonden Haaren bringst Du mich ständig zum Schwärmen.

Deine Figur mag ich ganz besonders gern an Dir! Ich werde nie vergessen, wie Du mich das erste Mal zärtlich geküsst hast und damit meinen Puls in nie geahnte Höhen getrieben hast. Du bist sehr begabt, denn Du kannst so gut singen, und ich liebe Dich auch deshalb so sehr!

Habe ich Dir eigentlich schon gesagt, dass ich Dich total süß finde? All meine Gefühle und all meine Liebe zu Dir habe ich in diesen Brief zärtlich für Dich verpackt. Willst Du mit mir italienisch essen? Ich brenne darauf, das mit Dir zu tun!

In ewiger Liebe,
Dein Ertur
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2014, 16:30
Verwijderd
Ok ik zocht gewoon een lieve Duitse aanhef en toen kwam ik een Duitse liefdesbriefgenerator tegen ik wilde eigenlijk alleen vragen of je 1 februari toevallig in Köln bent.

en jaja die kerel van je woont ergens in de eifel of zo maar toch
Met citaat reageren
Oud 12-11-2014, 18:25
Not for Sale
Not for Sale is offline
Link naar de generator!
Oud 12-11-2014, 18:30
Verwijderd
Terecht verzoek.

http://www.2cu.at/liebesbrief/

Ik verwacht in ruil een korte beschouwing over de rol van de flux capacitor in het hedendaagse leven te NC.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2014, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Terecht verzoek.

http://www.2cu.at/liebesbrief/

Ik verwacht in ruil een korte beschouwing over de rol van de flux capacitor in het hedendaagse leven te NC.
Waarbij minstens één keer het woord europarlementariër gebruikt moet worden én de term 'lage brug'.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2014, 22:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ich kann mich gar nicht dran erinnern, dass wir geküsst haben. Ich muss voll gewesen sein. Passiert schon mal.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2014, 22:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Weet ik nog niet. Mijn kerel woont al n tijdje in Köln dus kann gut sein! Wieso?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2014, 22:56
Verwijderd
Das ist ja Dof!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2014, 01:24
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Hoewel beschikbaarheid van de betreffende technologie door velen als niet minder dan een noodzakelijke luxe, door anderen als een onontvreemdbaar mensenrecht wordt gezien, staat de noordelijke geleding van de gewezen kolonie Carolina wijd en zijd bekend om haar even chronische als schrijnende tekort aan de economische, culturele en logistieke infrastructuur, politiek kapitaal, leviterende vervoersmiddelen en excentrieke uitvinders, benodigd voor de productie en onderhoud van een levensvatbare fluxcapacitorindustrie, die in die hoedanigheid volgens de huidige consensus eenduidig als essentieel opgetekend kan worden, cf. het toonaangevende rapport "De lage brug: van turntoestel tot elfstedentochtongemak en 12 andere serendipiteuze verbeterpunten" (2004) van de alom gevierde doch gevreesde europarlementariër Drs. Mallebrootje.

Een van de tragische gevolgen van dit tekort is een amper functionerende temporele transportatiedienstensector, met alle gevolgen voor de werkgelegenheid, productiviteit en bruto nationaal geluk van dien. Nog steeds zijn talloze Carolinianen afhankelijk van spatieel transport, wat hen soms uren van hun dag kost. Lokale sociaaleconomische indicatoren zoals armoede, tienerzwangerschappen, brandstofverbruik, BMI en postmodernistengehalte liegen er dan ook beslist niet om.

In de nabije toekomst kunnen we echter verwachten dat de perspectieven en aanpakstrategiën voor deze wrange, levensverwoestende plaag fundamenteel naar een ander niveau zullen evolueren. Als gevolg van een succesvolle interventieanalyse en assertieve big data consulting is het vrijwel gegarandeerd dat toekomstige actiestappen virtueel naadloos zullen aansluiten op de langetermijnvisie in de cloud. Dit schept natuurlijk hooggespannen verwachtingen, toch willen we het begrijpelijke enthousiasme onder het algemeen publiek enigszins temperen. Om dit te concretiseren: laat uw DeLorean nog even op stal staan. De meest passende mentaliteit of psychosociale attitude op dit moment zou een afwachtende zijn. Of zoals gevoelens van dien aard lokaal ook wel worden uitgedrukt, "Don't call us, we'll call you".

Laatst gewijzigd op 13-11-2014 om 06:25.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2014, 08:21
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 13-11-2014, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Ich kann mich gar nicht dran erinnern, dass wir geküsst haben. Ich muss voll gewesen sein. Passiert schon mal.
Story of my life dit
Met citaat reageren
Oud 13-11-2014, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Weet ik nog niet. Mijn kerel woont al n tijdje in Köln dus kann gut sein! Wieso?
Oh ja ik ook dan die dag
Met citaat reageren
Oud 13-11-2014, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Hoewel beschikbaarheid van de betreffende technologie door velen als niet minder dan een noodzakelijke luxe, door anderen als een onontvreemdbaar mensenrecht wordt gezien, staat de noordelijke geleding van de gewezen kolonie Carolina wijd en zijd bekend om haar even chronische als schrijnende tekort aan de economische, culturele en logistieke infrastructuur, politiek kapitaal, leviterende vervoersmiddelen en excentrieke uitvinders, benodigd voor de productie en onderhoud van een levensvatbare fluxcapacitorindustrie, die in die hoedanigheid volgens de huidige consensus eenduidig als essentieel opgetekend kan worden, cf. het toonaangevende rapport "De lage brug: van turntoestel tot elfstedentochtongemak en 12 andere serendipiteuze verbeterpunten" (2004) van de alom gevierde doch gevreesde europarlementariër Drs. Mallebrootje.

Een van de tragische gevolgen van dit tekort is een amper functionerende temporele transportatiedienstensector, met alle gevolgen voor de werkgelegenheid, productiviteit en bruto nationaal geluk van dien. Nog steeds zijn talloze Carolinianen afhankelijk van spatieel transport, wat hen soms uren van hun dag kost. Lokale sociaaleconomische indicatoren zoals armoede, tienerzwangerschappen, brandstofverbruik, BMI en postmodernistengehalte liegen er dan ook beslist niet om.

In de nabije toekomst kunnen we echter verwachten dat de perspectieven en aanpakstrategiën voor deze wrange, levensverwoestende plaag fundamenteel naar een ander niveau zullen evolueren. Als gevolg van een succesvolle interventieanalyse en assertieve big data consulting is het vrijwel gegarandeerd dat toekomstige actiestappen virtueel naadloos zullen aansluiten op de langetermijnvisie in de cloud. Dit schept natuurlijk hooggespannen verwachtingen, toch willen we het begrijpelijke enthousiasme onder het algemeen publiek enigszins temperen. Om dit te concretiseren: laat uw DeLorean nog even op stal staan. De meest passende mentaliteit of psychosociale attitude op dit moment zou een afwachtende zijn. Of zoals gevoelens van dien aard lokaal ook wel worden uitgedrukt, "Don't call us, we'll call you".
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 02:26
Not for Sale
Not for Sale is offline
Joepie!
Oud 14-11-2014, 06:36
Verwijderd
Heb je de generator al gebruikt?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 09:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
.. "Don't call us, we'll call you".
Oud 14-11-2014, 09:54
Verwijderd
Ik wilde nog iets over Stephen Colbert posten omdat hij uit NC komt
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 09:57
Carn
Carn is offline
ik zocht eigenlijk de antoniogif maar kon die niet snel genoeg vinden
Oud 14-11-2014, 12:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh ja ik ook dan die dag
Mocht dat zo zijn, laten we dan samen naar café Fleur gaan
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:09
Verwijderd
Ik wilde dit overigens nog heel graag posten maar helemaal vergeten
Citaat:
en jaja die kerel van je woont ergens in de eifel of zo maar toch
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Mocht dat zo zijn, laten we dan samen naar café Fleur gaan
omg ok Ik wilde voorstellen Willy's Würst op de Habsburgerring (want IMMER GEÖFFNET) maar jouw voorstel is beter
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Ik heb 1 feb - cafe fleur in mijn agenda staan heur!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 13:08
hitz0r
hitz0r is offline
Ertur en fizzle?
Oud 14-11-2014, 13:22
Verwijderd
Ik kom ook!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2014, 14:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ertur en fizzle?
Bist du eifersüchtig?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2014, 14:56
Verwijderd
Goed woord is dat toch. Net zoals backpfeifengesicht
Met citaat reageren
Oud 14-01-2016, 01:02
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:

Oh jeetje deze was ik vergeten
Oud 14-01-2016, 01:57
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Oh jeetje deze was ik vergeten
Waarom?
Oud 07-10-2016, 19:03
Not for Sale
Not for Sale is offline
Als ik wist waarom, dan zou ik het niet zijn vergeten proks.
Oud 09-10-2016, 13:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zit in Zürich!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2016, 01:31
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Als ik wist waarom, dan zou ik het niet zijn vergeten proks.
Niet?
Oud 10-10-2016, 02:03
Not for Sale
Not for Sale is offline
Da's toch logisch?
Oud 11-10-2016, 01:42
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Da's toch logisch?
Biologisch?
Oud 11-10-2016, 03:44