Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2016, 15:24
Carn
Carn is offline
'console' en ik wil 'm Het ziet er naar uit dat men eindelijk het grote 2-in-1 probleem heeft weten op te lossen

Oud 20-10-2016, 15:39
Holland Oates
Holland Oates is offline
Dat is gofferdomme vet.
Oud 20-10-2016, 16:06
a/s/l
a/s/l is offline
Gaaf ding! Dit is wat de WiiU had moeten zijn. En het ziet er strak uit, qua design. Hopelijk is de batterijduur van dat scherm navenant.
Oud 20-10-2016, 18:57
Positive mind
Positive mind is offline
Ik ga weer een ds kopen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2016, 19:39
WolterB
WolterB is offline
Oh wauw
Oud 21-10-2016, 00:30
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Gaaf ding! Dit is wat de WiiU had moeten zijn. En het ziet er strak uit, qua design. Hopelijk is de batterijduur van dat scherm navenant.
Niets mis met de Wii U hoor. Veel mensen kwekken elkaar na, net als destijds met de Nintendo 64.
Oud 21-10-2016, 09:10
Carn
Carn is offline
Gezien de tegenvallende sales is er blijkbaar wel wat mis.
Oud 21-10-2016, 11:17
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Beetje veredelde handheld lijkt het, kan me niet voorstellen dat ik hier fan van ga worden.
Oud 21-10-2016, 11:54
Macrador
Macrador is offline
Jullie zijn echt geen elite gamers he
Oud 21-10-2016, 12:54
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Beetje veredelde handheld lijkt het, kan me niet voorstellen dat ik hier fan van ga worden.
Wat is er mis met een handheld?
Oud 21-10-2016, 13:12
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Wat is er mis met een handheld?
Niets! Alleen een handheld veranderen in een semi-console is voor mij niet genoeg om zoiets te kopen. Vooral nadat dit precies is wat ik eigenlijk al van de wiiu verwachte. Bij mijn weten moest dit ding gaan competen met de ps4 en de xbox one, zie ik niet snel gebeuren. Ben benieuwd of ze hier ook meer 3rd party developers mee kunnen aantrekken of dat het blijft bij mario en zelda 10 t/m 15
Oud 21-10-2016, 13:34
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Niets! Alleen een handheld veranderen in een semi-console is voor mij niet genoeg om zoiets te kopen. Vooral nadat dit precies is wat ik eigenlijk al van de wiiu verwachte. Bij mijn weten moest dit ding gaan competen met de ps4 en de xbox one, zie ik niet snel gebeuren. Ben benieuwd of ze hier ook meer 3rd party developers mee kunnen aantrekken of dat het blijft bij mario en zelda 10 t/m 15
De misvattingen is dat een handheld in een console wordt veranderd: er wordt een nieuwe console ontwikkeld die ook als handheld kan functioneren. Dat is toch te gek? Kun je overal spelen. Voorts is het inderdaad precies wat de WiiU had moeten zijn. Uiteindelijk valt of staat het inderdaad met software, graphics zijn m.i. op een dusdanig niveau beland dat meer niet per sé meer beter is. Overigens heb ik tien keer liever Nintendo spellen a la Mario en Zelda dan het duizendste generieke racespel, GTA of Call of Doodie, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Oud 23-10-2016, 00:08
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Gezien de tegenvallende sales is er blijkbaar wel wat mis.
Nee hoor, veel mensen kijken niet langer dan hun neus lang is, 'oh is het niet gewoon een Wii', 'oh anderen hoeven het niet dus ik ook niet.
Oud 23-10-2016, 10:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee hoor, veel mensen kijken niet langer dan hun neus lang is, 'oh is het niet gewoon een Wii', 'oh anderen hoeven het niet dus ik ook niet.
Dus, tegenvallende sales.
Oud 23-10-2016, 10:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
De misvattingen is dat een handheld in een console wordt veranderd: er wordt een nieuwe console ontwikkeld die ook als handheld kan functioneren. Dat is toch te gek? Kun je overal spelen. Voorts is het inderdaad precies wat de WiiU had moeten zijn. Uiteindelijk valt of staat het inderdaad met software, graphics zijn m.i. op een dusdanig niveau beland dat meer niet per sé meer beter is. Overigens heb ik tien keer liever Nintendo spellen a la Mario en Zelda dan het duizendste generieke racespel, GTA of Call of Doodie, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Korrel heeft wel een punt, Nintendo moet het al jaren voornamelijk van hun eigen games hebben, om eerlijk te zijn zie ik dat niet echt veranderen met de Switch. De concurrentie heeft duidelijk krachtigere hardware dus voor een groot deel van de bedrijven zal men niet al te happig zijn om uren te investeren om de boel op de Switch te laten draaien.
Oud 23-10-2016, 11:26
Verwijderd
Ik vind het een leuk concept maar het is niet voor mij denk ik
Met citaat reageren
Oud 23-10-2016, 11:40
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik vind het een leuk concept maar het is niet voor mij denk ik
Reageren

Regels voor berichten