Ik heb dus sinds begin van de zomervakantie een meisje ontmoet van 14 via een app. (Ben sinds een weekje 16 misschien handig om te weten) We praten al zeker 4 maanden en ik vond het eigenlijk wel leuk om haar in het echt te ontmoeten. Ik stelde haar voor om dus te ontmoeten bij HAAR thuis met toestemming van haar ouders, want ik vind t aso als ik zomaar even op bezoek kom. Ik heb het haar voorgesteld en ze vind 't best wel leuk als ik op bezoek kwam.
Nu is het "probleem" dat haar moeder de ex van dit meisje al had afgekeurd omdat hij haar net als mij had ontmoet op internet. Ik probeer dus zo eerlijk mogelijk op bezoek te komen door eerst toestemming te vragen en vervolgens mezelf voor te stellen zodat haar ouders me kunnen vertrouwen.
Ik heb haar vandaag gevraagd of ze haar moeder wilde vragen of ik een keer langs mocht komen om mezelf voor te stellen. Alleen ik heb t gevoel dat ze het niet durft te vragen en heb daardoor ik minder geduld 😂 Ook vertelde ze me gister en vandaag dat ze niet kon, zal ze dit als smoes gebruiken of denk ik nu negatief?
Ik heb ook geen zin om elke 3 uur te vragen van: "en heb je t al gevraagd..??"
Ik wil echt niet wanhopig worden want ik vind haar echt superaardig en zou wel wat met haar willen. Deze kans wil ik goed benutten😂 Slaap er al een aantal nachten slecht door...
Wat moet ik doen en zeker niet doen?
En denk ik soms verkeerd?
Tis t eerste meisje waarmee ik mee af wil spreken dus ben nog een groentje.
Ash