Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2016, 17:57
TwGStudios
TwGStudios is offline
Hallo,

Er zit een meisje in mijn klas, Lisanne, en ik ben (denk ik) verliefd op haar.

We zijn niet echt vrienden.

Ik zit nu 1 jaar+dit schooljaar bij haar in de klas. Ikzelf ben 14 jaar. Ik rap vaak om mezelf op te peppen, en bij kunstvak moet ik nu dus ook rappen, toen ik heel verdrietig was bij het oefenen bood ze aan mij te helpen. Ik heb een deel van mijn verhaal verteld en stuurde zelfs de docent en haar vriendinnen weg toen ze binnen kwamen. (In mijn ogen is dat best speciaal). Ze heeft heel mijn verhaal afgeluisterd en me overtuigd te rappen en t lukte.

In de herfst vakantie kwam ik haar tegen in Toverland, ik was daar met een vriend. Zij met een vriendin. We hebben wat gepraat en we zijn met zn vieren gaan lopen. Sinds toen begon ik te twijfelen of ik verliefd op haar ben. Ik twijfel heel erg of ik haar moet vragen en hoe ik dat moet doen (Ik heb nog nooit verkering gehad en de enige keer dat ik iemand vroeg was het via whatsapp)

Ik hoop op een snelle reactie,

Daan (TwG Studios)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2016, 18:09
Obelise
Obelise is offline
Jezelf zijn, rustig blijven, blijven afspreken, niet teveel met jezelf bezig zijn, intereseren in haar, en niet verbergen dat je om haar geeft, en niet opgepept het vertellen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2016, 18:12
Obelise
Obelise is offline
En probeer wat minder bezig te zijn met jezelf te uiten in rap...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2016, 19:00
Elin3
Elin3 is offline
Je kunt beter niet direct verkering vragen, zorg eerst eens dat je met z'n tweeën wat leuks gaat doen. Als ze daar positief tegenover staat en als het inderdaad gezellig is kan je altijd nog over je gevoelens beginnen.
Oud 01-11-2016, 17:56
sweetlaker
sweetlaker is offline
Als dat eerste over dat helpen echt klopt is het wel duidelijk dat ze om je geeft, en dat je een kans maakt. Meiden helpen jongens die ze bij voorbaat al mogen sneller. Wat Obelise zegt klopt wel, zo veel mogelijk contact houden en laten zien dat je interesse hebt en dat je om haar geeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten